{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
307 visninger | Oprettet:

hvad laver i`? jeg sider og sukker :'S {{forumTopicSubject}}

ja.. hvad laver i?

Jeg sider og ved ik helt hvad jeg skal, jeg sider med en lille tåre i øjet, og er lige bleven mega skuffet.. smiley
så sider nærmest og sukker lidt, og kan ikek sparke mig selv til noget..

Min mor har lige taget mod'et fra mig, om at prøve ponygalop :'/ jeg får min egen hest her 31.marts.. nemlig ja.. Min elsked' Borkur..<3
En dejlig islænder vallak, hvor vi begge elsker fart og spænding :')
Men så fortalte jeg så min mor, hvor meget jeg ville ønske mig at mig og Borkur ville kunne være med i ponygalop, men det syntes hun ikek var en go ide!
Men nu skulle vi vente og se!

Så fortalte jeg så en masse om ponygalop, og hvor glad jeg tror borkur ville være for at må løbe om kap.. som vi har gjordt 6 gnge nu med andre heste i en skov.. smiley
Mig og borkur vi elsker det, og sær når vi tagerl idt kortere stigebøjler, og så er det bare med at stå i let sæde og vinde smiley
Så sagde jeg så til min mor alt det der med galopløb osv.. og det kan jeg i odense 15-16 km fra mig :')
Hvor er cirka er løb 2 gange om månden cikra.. tror jeg.. eller var det kun en gang :S?
men jeg fortalte så at islændere kunne være med, og jeg så selv kunen øve her hjemme på vores 1 kilometer lange markvej.. xD som går direkte ligeud smiley
Og om aften sad jeg så kun og tænkte på det, og det.. og kun det!
Så her til morgen begyndte jeg så at tænke igen, og så sagde min mor, hvad pokke4r ville du endelig få ham derud i? og hvordan? *har ingen trailer*
Så sagde jeg bare, vores nabo har tilbudt os at vi kan låne deres engang imellem, og de ville godt køre den x'D<3 og de sagde at de ikke behøves særlig mange penge for det, kun lige et par 100 kr cirka.. måske mindre :O<3333

Men så kom min mors dødsyge forklaring :
jeg syntes det er syndt at presse hestene så meget, og sær borkur :S??? Presse? jeg presser ham ikke, det er jo bare et enkelt for sjov.. og så er jeg ligeglad om jeg så ligger 20 meter bagud, ER LIGEGLAD!
Men det gider hun ikke hekse i osv... smiley
Så nu har hun taget modet fra smiley

Det eneste de kræver at jeg kommer 2 gange og blir trænet inden jeg må starte løb.. 2 dage.. hvor der bare er en som skal køre begge dage, og så kan jeg bare være med i løb smiley

men nej nej.. det skulle min mor no ktage modet fra mig smiley
Men jeg tænker stadig over :
hvis nu, nu hvor han kommer hjem så kan jeg vise hvor meget, mig og borkur elsker og løbe smiley så kan det være hun skifter mening :(??? Håber jeg..

Men hun har faski taget modet af mig smiley

Andre forumemner med "hvad laver i`?"
Hvad laver I
med jeres føl :-) ?
Skrevet af: ELKJÆR med lækker hypper - 22. nov 2015
Hvad laver I
Hvad laver I med jeres føller :-) ?
Skrevet af: ELKJÆR med lækker hypper - 19. nov 2015
hvad laver i??
Hej :-)hvad laver i ? Jeg keder mig helt vildt ! :-) så...
Skrevet af: Bolette & Halkærhus ponyen - 30. sep 2014
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hvad laver i`? jeg sider og sukker :'S
  • #1   23. mar 2008 Prøv at vise din mor hvordan i galopere sammen og at i elsker det! Ellers lad vær med at plage lidt, så på et tidspunkt begynd og plag igen! smiley

• #2   23. mar 2008 tænker jeg også lidt på smiley
    Men hun har simpelt hen været så hård mod mig her på det sidste.. hun skælderm ig ud over noget hunden har gjordt, og hun ringer rundt til 100 forskellige steder og hun skælderm ig ud over alt.. ;(

Ved ik hvad der går af hende? :'S

• #3   23. mar 2008 Det er da noget trælse noget! Måske syntes hun du propper hende med alt muligt at tænke på, åd bliver mødre tit sure! Også mig! smiley

• #4   23. mar 2008 Har kun 1 ting at sige: <b>Lad <i>aldrig</i> andre komme i vejen for dine drømme</b>

Da jeg skiftede til den ridestil jeg rider nu, var både mor, far, undervisere (op til flere, også nogle jeg ikke engang fik undervisning af) og alle mulige andre personer som havde hest hvor jeg red, i mod det.
    Men jeg lukkede øjnene for dem, og hver gang de sagde noget i stil med "Du ødelægger ham bare" eller "hvad vil du dog med det" så sagde jeg til mig selv, <i>lad aldrig nogle komme i vejen for mine drømme</i>

Nu acceptere stort set alle hvad Rony og jeg har udrettet helt alene smiley

• #5   23. mar 2008 Du kan jo starte med at gøre det derhjemme..
    men det er ærlig talt ikke særlig smart at gøre på en grusvej (synes jeg ikke)...
    Få hende til at kigge på, og lad hende se at han selv ønsker at løbe så stærkt smiley

• #6   23. mar 2008 ja mødre er gode til at tage modet fra en, men man skal huske en mor er også et menneske som kan få problemer, så kan være hun bare ikke lige kan overskue det hele lige nu.
    Prøv du og vent til et stykke tid efter du har fået ham hjem smiley Det skal sgu nok blive til noget smiley Det behøver jo heller ikke lige at være med det samme når du får ham hjem

Kommentér på:
hvad laver i`? jeg sider og sukker :'S

Annonce