{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
319 visninger | Oprettet:

TS - Politianmeldes ? {{forumTopicSubject}}

I morgen (lørdag) er det TRE UGER siden at jeg købte nogle bukser på Trendsales, hun siger hun vil sende mandagen efter (10.3), men manden d. 17.3 er de stadig ikke modtaget, jeg skriver og spørger hvor de bliver af, hun svarer et par dage senere at noget er gået galt og jeg nok skal få pengene tilbage, det siger jeg er ok og hun kon overføre dem til min bankkonto. En uge senere (24.3) har jeg stadig ikke modtaget pengene, så jeg skriver en rigtig hade-besked til hende om at de fanme skal være overført senest onsdag (26.3), skrev til hende onsdag aften at de endnu ikke var gået ind, skrev igen torsdag aften, eftersom hun ikke havde svaret eller pengene var gået ind. Har lige skrevet til hende igen og hun svarer stadig ikke. Så jnu spørger jeg om man kan politianmelde det her ?! Bare ofr at sende hende en trusel, men det skal så også være noget man kan, så hun ikke bare sidder og griner over at jeg tror sådan noget

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  TS - Politianmeldes ?
  • #1   28. mar 2008 Du skal da henvende dig til trendsales.
    de har jo hendes oplysninger, så de skal nok tage kontakt til hende.

til en anden gang, tror jeg ikke du skal lægge ud med "hade-beskeder", det gør vist bare tingene værre for dig selv.

• #2   28. mar 2008 Det var bare en besked om at det var for dårligt at hun ikke har overført de penge endnu.

Jeg er vist kommet til at slette den besked jeg fik med hendes oplysninger og det er bare noget rigtigt l*rt

• #3   28. mar 2008 Trendsales gør ofte ikke en skid i sådanne situationer...heller ikke selvom man laver ts-handler.

Syns det er en rigtig skodside! Man giver 10% af det man handler for, og får ikke noget ud af det.

Du kan helt sikkert politianmelde det, men det er ikke altid man får noget ud af det desværre.

Hvor meget har du givet for bukserne?

• #4   28. mar 2008 hehe. du skal bare gå til det der program Basta.. hehe.. så får du med garanti pengene igen smiley

• #5   28. mar 2008 Jeg har stået i samme situation, hvor jeg kontaktede trendsales og de sørgede for at jeg fik pengene tilbage og det hele, på ingen tid.
    Jeg har altid været meget tilfreds med Trendsales.

• #6   28. mar 2008 Altså vis jeg var dig ville jeg nok starte med at kontakte Trendsales, vis de intet gør så kantakt politiet,, !
    Det er min menning,
    Hvor meget har du da gavet for bukserne ? ..

• #7   28. mar 2008 JEg har også altid været tilfreds med ts og dem der har haft problemer derinde har også altid fået hurtig service derinde fra

• #8   29. mar 2008 okay . Tak for rådene. Vil heller ikke politianmelde, ville bare true, men hvis det alle ved at det bare er sådan noget politiet ikke gider røre med en ildtang, ville jeg ikke skrive det til hende. En desideret hade-besked var det nu heller ikke. Har kontaktet TS nu, håber de gør noget. Hun har haft 2 uger til at overføre, synes det errigeligt.

Kommentér på:
TS - Politianmeldes ?

Annonce