{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
614 visninger | Oprettet:

Tænk før du taler {{forumTopicSubject}}

Der er sikkert en del tråde der omhandler dette emne, men jeg kan ikke lige se hvilken jeg skal fortsætte på, for min er lidt en blanding.

Jeg oplever oftere og oftere herinde, at mange giver kommentarer som "ikke for gode billeder" " ikke nok ridebilleder" "teksten er for kort" og lignende kommentarer. Det er også godt nok - og helt i orden, men desværre kan mange af dem der giver disse kommentarer ikke SELV OPFYLDE DERES EGNE KRAV TIL ANDRE ....... Vær dog lidt selvkritisk, i stedet for altid kun at kritisere hvad andre gør. Hvis du ikke kan opfylde dine egne krav til andre, så skal du lære at holde din mund, og så starte med at forbedre dig selv.

Som mange siger - så var HG ret hyggelig da også jeg startede, - men i dag er det bare kævlen og kritiserende medlemmer der ødelægger det for andre mere seriøse. Det her er ikke ARTO hvor man kan skændes dagen lang i en chat, - det er et seriøst medie, hvor man som heste interesseret/hesteejer kan mødes og udveksle erfaringer i god ro orden. Her taler vi pænt til hinanden. Her afviser man ikke en hest fordi man ikke bryder sig om racen. Her giver man IKKE hævnekarakterer!. Her opfører man sig slet og ret ORDENTLIGT!!!!!!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Tænk før du taler
Kommentér på:
Tænk før du taler

Annonce