{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
298 visninger | Oprettet:

hvorfor, når man dømmer?? {{forumTopicSubject}}

hmm, nu sidder jeg og tænker igen smiley hvorfor dømmer i nogle højt, der egentligt er meget normale dejlige hypper, en som macoy, har lagt i spidsen i lang tid, det er helt ok med mig, da det er en pony, og han er fin :-))
men hvad er det lige der gør at han får ex høj, af så mange?? hvorfor er han mere speciel end alle andre ponyer?? i jeres øjne???

jeg har min helt egen mening om macoy, den får i senere,

Anita W


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hvorfor, når man dømmer??
  • #1   11. apr 2008 jeg sys det er utrolig nej ufattelige mange bedømmelser på den! self, gode bedømmelser! men der kommer 200 hver dag sku man tro! det er sindsygt! jeg fatter det heller ik. jo den er gudesmuk og lækker og alt det der..men den er jo ik the only one

  • #2   11. apr 2008 grunden til at jeg har givet maccoy x-høj er fordi at han jo er TOTALT lækker, men os den gang der han viser WOW!:) Og jaa, gode billeder og bare drømmeponyen!

  • #3   11. apr 2008 den er gudesmuk, dog ikke MIN yngling.
    derfor får den ''kun'' høj.


  • #4   11. apr 2008 Jeg sys det er mærkligt at bringe ham på banen ?? De fleste folk dømmer jo fordi de kan li hesten og andre gør det fordi "Ih ja så er vi så søde og så for vi nok en igen"

  • #5   11. apr 2008 altså min yndlingsrace er jo den islandske hest, og derfor finder jeg også den perfekte hest indenfor den race en dag.
    Men Maccoy er smuk, går rigtig godt, har gode billeder og god beskrivelse. Hestens helhed og udstråling + profilen gør, at jeg har givet ekstra høj. Han er ikke min drømmehest - langt fra, men han er en virkelig smuk hest, hvilket billederne viser rigtig godt!


  • #6   11. apr 2008 han er vildt lækker, smuk osv., men jeg har givet x høj, fordi hans profil er rigtig god, med mange tydelige, varierede billeder og masser af tekst (;

  • #7   11. apr 2008 Jeg er ikke direkte voldsomt imponeret af Maccoy, jeg har set heste både med bedre gang (ifølge min egen smag) og desuden synes jeg slet ikke, at han er racetypisk (jeg forbinder ham i hvertfald ikke med en Welsh), men flot, det er han, dog er han ikke min drømmepony, men han har da fortjent en god bedømmelse, for billederne er generelt også gode.

  • #8   11. apr 2008 jeg giver ikke karaktere udfra om jeg kan lide hesten eller racen. men hvor gode billederne er og om de er varigere og om folk har gidet at skrive noget om deres heste

  • #9   11. apr 2008 he he, michael.

    jeg syndes også han er dejlig at se på, men jeg undre mig over at han ligger som nummer 1 så længe, der er så mange andre mere dejlige hypper herinde, der kan mere, og har lige så smukke billeder.



  • #10   11. apr 2008 for mit vedkommende så er det hele profilen hvor forskellige billeder hvor mange billeder der er og hvordan hestens udstråling bygning osv er...

  • #11   11. apr 2008 Jeg ser personligt efter, hvor gode billederne er, hvor mange der er, samt om hesten tiltaler mig, og ser godt ud. Jeg kigger slet ikke på tekst, ej heller på resultater. Er generelt herre nærig med mine x-høje.

  • #12   11. apr 2008 "der er så mange andre mere dejlige hypper herinde, der kan mere, og har lige så smukke billeder."

    Anita W

    Men hvis folk sys han er den pænest osv?


  • #13   11. apr 2008 jeg har givet maccoy høj:D

    men sys da det helt fint han har fået så mange x-høj.
    da han profil billeder bare er helt i top allesammen og meget varierede'
    og så har han jo en kæmpe udstråling:D

    men jo da, der er flere lækre ponyer og heste herinde:D


  • #15   11. apr 2008 KnoldSparkeren xD' ! !

    Han kan da sagtens være hendes drømme pony.. alle har jo en form for drømme hest, men det kan vi så heller ikk have fordi vi ikk har prøvet hesten eller ved hvordan den er? Man behøver jo ikk vide hvordan den er osv. for man kan sige det er drømmeponyen.. Man kan jo se ud fra billeder og gangarter osv. om det er ens drømmepony, om det så er når man møder den er lidt lige meget


  • #16   11. apr 2008 Maccoy er blevet kørt helt op til skyerne - folk tror at han er den eneste pony/hest, der kan flytte benene, gå som en drøm og havde tonsvis af udstråling.

    Men helt ærligt folk.. kig jer omkring, der er MAAANGE heste, som (efter min mening) er lækre end Maccoy.
    Maccoy er dog stadig utrolig lækker, men ikke så meget, som han fremstår som.


  • #17   12. apr 2008 Jeg sys måske ikk man kan være bekendt at sidde og diskuterer om andres ponyer

  • #18   12. apr 2008 Enig med Frk. Mystiq ! ..
    Jeg ville ihvertigfald blive ked af det, hvis nogle bragte min pony op..


  • #19   12. apr 2008 Synes egentlig heller ikke det er noget at diskutere. Men nu fik jeg i hvert fald sagt min mening smiley

  • #20   12. apr 2008 den er utrolig pæn at se på, den har du meget energi.
    den er køn, og har en dejlig farve, han er godt sat sammen ,



  • #21   12. apr 2008 nåh ja, det var nu heller ikke for at diskutere en bestemt pony, mere hvorfor dømmer man som man gør, vi kan jo også tage min egen maloor, så kommer jeg da ikke til at fornærme nogen, uden grund:-))
    Anita W


  • #22   19. apr 2008 hej allesammen.
    Vi syntes jo selvfølgelig selv Maccoy er dejlig . Men vi hævder jo aldrig at han er bedre end andre eller smukkere mm.. Han ligger i toppen her på hg FORDI DER ER MANGE SOM HAR STEMT PÅ HAM... Det er jo op til enhver at stemme som de vil..og vi er da glade for alle de søde kommentarer og stemmer Maccoy har fået. TAK smiley
    Der findes mange søde dygtige og smukke heste og ponyer herinde hvor ejerne gør meget ud af at lave en flot profil,der viser hesten frem med varierede gode billeder og videoer mm SYNTES DET ER OK AT BELØNNE DEM FOR AT GØRE NOGET UD AF PROFILEN... det er jo bla det som gør det spændende at surfe rundt herinde og kigge..
    OG MANGE TAK TIL CHRISTINE SOM GIDER LAVE SÅ MEGET UD AF DENNE PROFIL...KNUS FRA THEA OG PERNILLE TIL DIG.:)
    hilsen Pernille (Theas mor)...en af Maccoyserne


  • #23   19. apr 2008 He Pernille

    ja, som sagt var det ikke for at fornærme nogen, grunden til jeg brugte jeres var fordi han ligger i spidsen.

    Jeg syndes han er super dejlig, gode billeder, og dejlige videoer, og så han det glimt i øjet jeg så gerne vil se.

    Anita W


Kommentér på:
hvorfor, når man dømmer??

Annonce