Reagere jeg unormalt? {{forumTopicSubject}}
00:00-01:00 kom en lille kønt, rødt hingste føl til verden! Jeg så det dersværre ikke... Kl 11:00 kom jeg ud til Macuba.. Dyrlægen kom også da Heidi ikke synes ´han diede ordenligt, nogle skulle gå ud min morfar gik mig, Heidi og en pige på min alder var der også, en til skulle gå, jeg tænkte, mig? Jeg er hendes part og har haft det siden januar! og har de sidste par uger striglet hende som en gal og igår gjorde jeg hende ekstra fin! Men alligevel blev det mig der skulle gå! FUCK JEG VAR SUR! Ikke på Heidi men på Pigen, hun kender ikke rigtig Macuba! Jeg har knordlet hårdt, for at gøre hende istand! og efter min mening burde det være mig det fik lov til at bliver der og se! Nå men jeg hentede Chico og longerede ham ude på banen.. Nu var dyrlægen der ikke mere, så jeg gik lige forbi med ham, men der vare proppet med mennesker rundt om boksen, jeg synes det var syndt og vaskede Chicos ben og satte ham på fold. der var stadig en masse mennesker, så jeg ordnede strilger, vaksede støvler og gamascher. Nu var næsten alle kørt og jeg gik ind og sagde ordenligt hej til macuba... Jeg gav hende nogle gulerødder og så kom hende pigen bare hen til hende og sagde "Hej putte-gøj" og kyssede hende på mulen! SKRID TÆNKTE JEG BARE! Det er fandme stadig mig der har ordent hende osv. Det gjorde mig ked af det, da det faktisk er mig der kende hende bedre end hende og mig der har part på hende!!! ENDELIG tog hun hjem og jeg fik Macuba og føller for mig selv!
Jeg nussede mest med Macuba, da han var meget træt... Men på søndag skal han på fold og der er d et kun MIG, Heidi og min veninde der skal holde øje osv.
Reagere jeg unormalt? Eller hva?
På forhånd tak fordi i giver jer tid til at læse det!
apr 2007
Følger: 63 Følgere: 75 Heste: 2 Emner: 61 Svar: 351
apr 2007
apr 2007
apr 2007
Nej jeg vil ikke sige "voldsomt". Jeg ELSKER seriøst Macuba mere end livet selv! Og den måde den pige bare "stjal" Macuba fra mig hele dagen idag! Blev jeg virkelig ked af det over! Jeg har glædet mig som et lille barn, hele sidste måned! Og jeg har aldrig set hende før! Hun kender ikek Macuba ligesom mig! Jeg har været næsten 7 dage om ugen bare for at strigle hende og nusse med hende!!! Også kommer hun 1 dag og tror hun ejer hende!!!
apr 2007
okt 2007
Følger: 23 Følgere: 20 Emner: 29 Svar: 337
apr 2007
okt 2007
Følger: 23 Følgere: 20 Emner: 29 Svar: 337
Reagere jeg unormalt?