{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
358 visninger | Oprettet:

For saten da også, den arme kærlighed. {{forumTopicSubject}}

For at gøre en lang historie kort; Jeg skal bruge jeres hjælp, og prøv så vidt muligt at sætte jer ind i min situation før i bider hovedt af mig ;). der er to drenge, x & y.
X er heeeeeeelt vildt med mig, og vi har kommet sammen før, han vil nu have noget med mig igen. Problem, jeg ved ikke om jeg kan li ham, jo han er skide sød men ved bare ikke opm det er det jeg vil? han er ikke den flotteste, og det betyder alligevel en hel del når man er 13 år, åndsvagt ja men jeg tænker altså også en del på hvad andre mener. mine veninder syns ikke jeg skal lade mig selv blive vild med ham igen, hvad gør man lige?
Problem: Y er en dreng, ja en vildt dejlig dreng, men han gider mig ikke (afvist totalt s;) Eller det ved jeg ikke, for det er 110 år siden vi har været sammen, og er sikker på vi kunne finde ud af noget, hvis vi var noget mere sammen, problemet er bare, at der er liiiidt afstand mellem os som vi skal have overnudet, han har førbehandlet mig som lort, kom og fik hvad han vil hve og skred så igen, og er bagefter efter skide kold, men der er bare et eller andet ved ham?

har i nogen råd til hvad jeg kan gøre med mit forvirrende kærlighedsliv ;)? .. Er virkleig lost og har været det i langt tid, men syns ligesom det er hårdt at blive ved at holde mig selv for nar.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  For saten da også, den arme kærlighed.
Kommentér på:
For saten da også, den arme kærlighed.

Annonce