{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
426 visninger | Oprettet:

Skloe, projektopgave, dansk! Kigge? :D {{forumTopicSubject}}

Ja, jeg er i skole og har projekt opgave..

Jeg har om mobning, har ikke flere ideer til hvad jeg skal skrive, læd lige det :



<b>Projektopgave: Mobning</b>


Der er mange, alt for mange der mobber. Det er især børn og unge der gør det.
Man mobber fordi man i sidste ende selv er svag, og ikke vil have at andre finder ud af det.
Dem der bliver mobbet bliver faktisk tit rigtig gode i skolen. For de bruger mere tid på lektier, end at være sammen med venner. Mobbeofrene føler at de intet er værd, især hvis lære, forældre og/eller elever omkring dem ikke gør noget ved det.
Nogle bliver også særlig grov mobbet. Ca. 7 % eller hver 14. elev i Danmark der bliver grov mobbet. Eleverne bliver mobbet hver eneste uge i skoleåret. De får det også rigtig svært efterfølgende, de har svært ved at være sammen med andre mennesker, og ikke kun mobberne. De hårdt mobbede elever er meget utilfredse med sig selv, og tænker nogle gange på at begå selvmord.
Der er mange børn og unge der ser TV. Der er mange Tv kanaler der har lavet ”mobning” til underholdning. F.eks. ”Robinsonekspeditionen”, og ”Paradise Hotel” o. lign.. Der finder man også grupper, hvor gruppen så finder de svageste der skal sendes hjem. Så børn og unge får mange ideer fra fjernsynet!

Børnerådets undersøgelse fra 2004 viser, at der oftest mobbes med:

Her er der så et diagram.. smiley

Hvad syntes i? Har i andre ideer, for jeg er virkelig løbet tør!!! smiley

Hjælpe mig HG'ere!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Skloe, projektopgave, dansk! Kigge? :D
Kommentér på:
Skloe, projektopgave, dansk! Kigge? :D

Annonce