Super stævne! (bukkespring, kiggen) {{forumTopicSubject}}
Så har Shake været til sit første stævne, og det gik rigtig fint alt taget i betragtning
Vi fik MAKS 10 min. opvarmning i LC1, da tiden løb fra mig, så det var en ret vild hest jeg red programmet på.. Det foregik med bukken, springen til siden og helt vildt meget kiggen på alting
Dommeren kom ud bagefter og sagde at det var flot at jeg blev hængende, så kan I vel forstille jer hvordan han var hehe ..
Vi red til 60% i LC1 og blev nr. 4 ud af 7..
I LC3 gik det noget bedre.. Vi fik varmet ordenligt op, så han var knap så fræk da jeg red denne klasse, men han kiggede dog stadig en del..
Vi red til 60,85%, men vi blev desværre disket, da man ikke må ride med pisken langs dressurbanen inden man skal ind, og det vidste jeg ikke.. æv æv..
Han bukkede og sprang til siden en hel del under opvarmningen også, så det har været en spændende dag ;P
Alt i alt er jeg godt tilfreds med ham, han har jo kun været redet de sidste 2 måneder.
Han fik desuden 7/14 i gangarter og ros for dem i hvert program.. Med lidt mere træning kan de godt stige en karakter eller to ;P
her er nogle billeder fra stævnet, håber i vil kigge dem igennem og ligge en kommentar
http://hestegalleri.dk/html/alb_vis.asp?AlbumID=63765
dec 2006
Følger: 124 Følgere: 121 Heste: 13 Emner: 1.399 Svar: 7.406
maj 2007
Følger: 26 Følgere: 23 Heste: 3 Emner: 77 Svar: 851
dec 2006
Følger: 72 Følgere: 82 Heste: 4 Emner: 526 Svar: 5.248
Glæder mig til vi skal afsted igen hehe
Super stævne! (bukkespring, kiggen)