{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
759 visninger | Oprettet:

erfaringer med Tika rideudstyr? {{forumTopicSubject}}

jeg har lige bestilt et fluenet, et fleecedækken og en trense fra Tika rideudstyr, og venter jo spændt (:
Og så tænkte jeg på, hvor længe jeg skal vente..?

Hvilke erfaringer har I med Tika ? :b
Er kvaliteten god/dårlig?
Går der lang/kort tid, før I får den bestilte vare?

Håber på svar (:

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Shelf units need fixing to wall 650 kr.
  • Varme i radiator - stiften virker ikke 800 kr.
  • IKEA PAX garderobeskab 2.500 kr.
  • Samle to pax skabe uden låger 650 kr.
  • Hjælp af fagmand til tilslutning af nyt komfur (rette kabel haves) 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  erfaringer med Tika rideudstyr?
  • #1   10. maj 2008 Hej
    Jeg elsker tika rideudstyr og har aldrig haft dårlige oplevelser! de sender som de skal og de er super flinke! og bestiller du lørdag som ejg gjorde ja jeg havde det onsdag de skulle jo først sende mandag også gik der 2 dage som kom den:) så de sneder lige så snart det er hverdag og bestiller du inden kl 3 burde det blive sendt afsted samme dag:)
    og har aldrig oplevet at der skulle være problemer med kvaliten!
    Elsker at bestille der, nogle rideudstyrs butikker på nettet kan bruge 14 dage til 23 dage på at sende og så længe gider jeg dælme ikke vente:b

• #2   10. maj 2008 Frieser - eej hvor dejligt smiley ja, så håber jeg da på at jeg kan få det på onsdag ;D

• #3   10. maj 2008 Har kun god erfaring med tika, og sntes at deres ting er af god kvalitet smiley ved dog ikk hvor lang tid det tager dem at sende, da vi altid køre op til butikken og handler smiley

• #4   10. maj 2008 spis MERE Hest N
    110% enig jeg elsker også dne butik da tingene bare komme lyn hurtigt det er simpelthen så lækkert!:)

• #5   10. maj 2008 Sidst jeg bestilte fik jeg det dagen efter.. Også selvom det kommer fra Jylland og jeg bor på sjælland.

Men det er super godt bruger den rigtig meget

• #6   10. maj 2008 Jeg er glad for Tika rideudstyr, generelt.

er bare lidt ked af at der gik så lang tid før jeg fik penge tilbage for en returvare.

• #7   10. maj 2008 Servicen er god, og varerne kommer hurtigt. Altid i løbet af ca. 2 dage, og hvis de feks. er løbet tør for varen i den farve man har bestilt ringer de og spørger om man vil vente, ha' en anden farve eller et andet mærke (:
    Kan helt sikker anbefale at købe ved Tika, over nettet.

Kommentér på:
erfaringer med Tika rideudstyr?

Annonce