{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
437 visninger | Oprettet:

Healing- igen igen {{forumTopicSubject}}

Ja.. Det har været en del oppe at vende, hvilket inspirerede mig til selv at kontakte en..

Har altid gerne ville, men har ikke rigtig været motiveret til det. Det blev jeg i går, og har i dag kontaktet Maibritt.

Dét var en oplevelse for sig. Ringede for bare at høre, hvad hun kunne gøre for Masca og jeg. Hvilket blev til en times snak, og konstant tudbrølen fra mig. Det bevægede mig virkelig, det hun sagde og ikke sagde.
Jeg fandt det yderst pinligt at sidde og græde over telefon hos et menneske jeg ikke kender. Og nu en time efter, kommer tårene stadig trillende ned af mine kinder i små etaper.

Hun fortalte mig så, hvad der ligesom er alfa omega, for alle os hesteejere, nemlig at min pony ELSKER MIG! Men har haft for mange svigt til at turde vise min kærligjhed.
Jaja, siger mange, det siger hun jo bare fordi hun skal. Måske, måske ikke. Men hvis hendes behandlinger kan gøre både Masca og jeg mentalt stærkere, er jeg faktisk pænt ligeglad, hvad i alverden hun så næsten siger.

Masca har tendens til, at stejle, og nægte, at komme ud på en volte. Hun begrundede det med, at han har noget arvæv siddende i krydset som strammer, og dermed gør det lidt ubehageligt for ham. Stakkels ham. Vidste jeg slet ikke.

Kunne blive ved og ved.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Healing- igen igen
Kommentér på:
Healing- igen igen

Annonce