{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
550 visninger | Oprettet:

hævnkarakterer/sure miner/filter? {{forumTopicSubject}}

ARRRHG!
Nogle gange føles det som om der bare er nogen bare VIL være sure og barnlig, uanset hvad man gør, hvis ikke man har den rigtige mening, eller har sagt noget forkert så får man en hævnkarakter og ofte kommer på filterliste også.

Det irriterer mig grænseløst at jeg gang på gang ser de samme hellige mennesker og jeg har flere gange holdt mig i skindet for at sige noget, for jeg gider ikke sidde og få den ene sviner efter den anden fordi jeg kan se billederne på en profil, ikke er den samme hest, men at den pludselig har mistet aftegn på nogle billeder. Jeg kan virkelig ikke se hvorfor nogle bliver SÅ stødt over noget man konkret kan se ikke stemmer.-Eller man bliver gjort opmærksom på at man ikke følger reglerne..

Ikke nok med det, så jeg en diskussion i en profil (hvor de samme mennesker pludselig skal ind og støtte op om den ene som får spørgsmål fra en anden bruger, med hensyn til filter osv og selvfølgelig skal den bruger straks svines til), men jeg ser i denne diskussion at de pludselig blander hesten ind i det.. eeej hvor er det synd at hesten skal blandes ind i det her, med hensyn til kommentarene.. -Undskyld mig, men hvad i al verden er det så ikke når man giver hævnkarakterer fordi man ikke kan li brugeren? -Det har da intet med hesten at gøre.. man kan slette kommentaren igen, men ikke en åndsvag bedømmelse?

Vi er nogle mennesker herinde som bruger størstedelen af vores tid herinde på at holde fakere ude, men gang på gang får man den ene sviner efter den anden (selvom der er hold i "anklagen") også selvom man blot gør opmærksomm på brugerbetingelserne og de fleste er egentlig fuldstændig ligeglade og byder velkommen alligevel... eller "jeg kender hesten jeg har selv klappet den" osv osv, men det nytter da ikke noget hvis det ikk er den samme hest på alle billeder? Hvorfor har folk så meget imod at man sætter spørgsmålstegn ved heste der enten ikke overholder reglerne eller der ikke er den samme på alle billeder?

ARRGH bliver så skide frustreret over at der er nogen der hævner sig på den måde, hvorfor skal man være så barnlig? Og hvorfor skal bedømmelsessystemet misbruges på den måde?
Jeg troede man skulle bedømme ud fra billedekvalitet, variation, selve billederne og teksten.. ikke ud fra hvad farve/race hesten har eller på brugeren? smiley

Sorry den lange smøre, skulle bare lige ud med det smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ny vandlås håndvask 600 kr.
  • Udskiftning af gulvvarmestyring 2.300 kr.
  • Stikkontakt med dæmper 1.250 kr.
  • Fjerne + ny fuge ca 60cm 700 kr.
  • Afmonter kogeplade i køkken 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hævnkarakterer/sure miner/filter?
  • #1   14. maj 2008 giver dig <b>SÅ</b> meget ret........

• #2   14. maj 2008 Jeg er så meget enig med dig.. Jeg er ved at være godt træt af HG.. Der er så mange der tror de kan tillade sig at svine andre til herinde, og der er ikke noget værre end når man er igang med en diskution, og man så bliver sat på filterliste, så man ikke kan forsvare sig.. smiley Hmm.. Det er virkelig irriterende.. Er fuldt ud enig med dig..

• #3   14. maj 2008 jeg er også enig... jeg sys ikke at det skal gå ud over hesten, fordi at man ikke kan li ejen og der er mange her inde, som ikke ejer de heste de har oprettet og det kan ikke være rigtigt...

• #4   14. maj 2008 det er bare ret ironisk at de siger det er synd for hesten fordi der bliver skrevet i profilen, men det er sgu da ikke bedre at give en en karakter som brugeren ikke bare kan slette? smiley
    Er ved at være så træt af at folk modarbejdere os hele tiden, når man forsøger at rydde lidt ud herinde på hg.. der er nogle af os der ikke bryder sig om fakere, men det skal belønnes med en omgang svineri og hævnkarakter hver eneste gang :S

• #5   14. maj 2008 * Camilla&Thor * - Hvis de karakterer er SÅ stort et problem, er der en simpel måde, at komme det til livs. Du fravælger bare det karakterfis, og din tilværelse på HG bliver så meget mere fredfyldt. :o)

• #6   14. maj 2008 lisa - jeg har også overvejet det flere gange, men jeg har heldigvis ikke selv været til så stor gene at det er gået den vej, det er mere princippet i at man føler man er nødt til at gøre det, det er jeg sgu for stædig til at lade mig pådutte at fordi jeg gerne vil have et ordentligt sted at være og det vil de andre ikke, synes jeg ikk det kan være rigtig at jeg skal lade mig diktere efter det..

Det er sådan set også mere princippet i deres handlinger og deres (i mine øjne) misbrug af siden, som jeg finder utrolig respektløst for os der egentlig godt kan li at være her og forsøger at holde nogle af de mennesker væk som alligevel ikke har andet at tilbyde end løgne (fakere)..
    Jeg kan slet ikke sige nok hor ubeskriveligt respektløst jeg synes det er, ikke blot overfor andre brugere, men især overfor Ha'ere (kun endnu mere arbejde til dem fordi folk skal anklage hinanden med hvem der ikke snakker pænt osv) og ikke mindst overfor big admin.. Jeg ville føle mig utrolig stødt hvis det var min hjemmeside som folk bare sked på (undskyld sproget) og mente at de kunne tillade sig lidt af hvert

• #7   14. maj 2008 Jeg går ud fra at du har gjort det eneste rigtige. Stemt vedkommende ud og linket til grunden, så HA'erne bliver opmærksomme på problematikken.

btw. hvordan melder man det med at modtage stemmer fra. kan ikke se det nogen steder smiley

• #8   14. maj 2008 Camilse - Du går ind under "Min konto" -> "Andre funktioner" -> "ønsker stemmer på heste" (mnener den er markeret med "nyt").

Der kan du vælge, om du vil have karakterer slået til/fra. ;o)

• #9   14. maj 2008 Enig med dig.

• #10   14. maj 2008 fordi folk er for åndsvage til at kunne acceptere at du har en anden mening end dem... jeg tager heller ikke efter hvilken karakter de giver mig, men hvor mange jeg har fået så er helt lige glad med hvad de giver, men bliver selvøflgelig glad når jeg får høj

Kommentér på:
hævnkarakterer/sure miner/filter?

Annonce