{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  med ilden i ryggen!?
  • #1   15. maj 2008 Hva handler den om?
    Tror jeg har.

• #2   15. maj 2008 Klaus er en tysk dreng, som går og drømmer om krigen, han forstiller sig at han er den store helt der bekæmper krigen. Men da krigen bryder ud indser han hurtigt at drømmen om at blive den store helt ikke er så lige til og da faren bliver sendt i krig må Klaus, hans mor og hans to søskende flygte fra krigen. Det bliver en hård kamp for Klaus ikke bare fysisk, men også sykisk. Han må kæmpe mod død, sorg, fare, bebrejdelser og ødelæggelse. Da familien flygter, kommer Klaus og hans lillesøster Anna på skibet Vilhelm Gustloff og da skibet bliver sænket og alle går i panik mister Klaus Annas hånd og hun falder i vandet. Da klaus bliver genforenet med sin storesøster og mor bliver det hårdt for dem alle og de må kæmpe for at komme videre. De kommer til landet Danmark hvor der ikke er sorg og krig. I Danmark bliver det hårdt, de bliver spæret inde i nogle barakker hvor alle for svært ved at overleve, de har ingen mulighed for at gå uden for hegnet da det fører til straf og danskerne hader dem og vil ikke ses med dem. Men da nogle af de danske soldater ikke holder sig tilbage pga. de unge piger er tyske, får Klauses storesøster Ingrid hurtigt et barn og hun forelsker sig i den tyske far til barnet Hans Jørgen. Men deres kærlighed er strengt forbudt og Klaus må hjælpe alt det han kan selv om han også har travlt med at finde hans far.

• #4   15. maj 2008 argh den læste jeg for 1 år siden xD

• #5   15. maj 2008 skal skrive 10 linier om klaus og kan kun skrive 5

• #7   15. maj 2008 han er hovedpersonen..... hehe

• #9   15. maj 2008 Klaus er hovedpersonen i historien. Han holder meget af sin familie, og han er villig til at gøre næsten alt for at beskytte dem. Han går meget op i fugle og krig, og hans far har lært ham næsten alt han ved. Klaus bruger meget tid sammen med hans far og det nyder han. Klaus er også meget omsorgsfuld over for sin familie, men han kan også godt være lidt ustyrlig og vild

• #11   15. maj 2008 Du kan komme med eksempeler på hvor han er vild og ustyrlig eller hvornår han er omsorgsfuld - det bliver læren osse glad for smiley

- Han læst bogen, men har ikke arbejdet rigtig med den smiley

• #12   15. maj 2008 tak for hjælp alle:')

• #13   15. maj 2008 Har jeg, den er faktisk rigtig god

• #14   15. maj 2008 ja alle i min klasse som ikke læser andet end mode og ungdoms-blade syntes også den er skide god.. så vil foreslå alle at læse den

• #15   15. maj 2008 Skulle jeg forstå det negativt eller posetivt ? smiley

• #16   15. maj 2008 positivt den er skide god!!!!!!!

• #17   15. maj 2008 Godt smiley Haha misforstod den lige første gang jeg læste den XD Troede du mente at ja den var god for alle de der typiske snobber der ellers normalt kun koncentrerede sig om mode smiley Haha men oki smiley
    Ja først var jeg ikke vild med den, men efterhånden blev jeg helt ''besat'' af den, den er vildt god smiley bagefter havde vi ham forfatteren ude og fortælle smiley mega nice

• #18   15. maj 2008 Har læst den men det er længwe siden, synes faktisk den var ret god. smiley

Kommentér på:
med ilden i ryggen!?

Annonce