{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
520 visninger | Oprettet:

Min historie om fredag aften. {{forumTopicSubject}}

Jeg har skrevet den her historie for at komme af med hvordan jeg har det lige pt. Det er ikke noget jeg ønsker i skal kommentere som: "Ej, hvor led" eller "Det er din egen skyld" osv. jeg vil bare gerne have at i læser det jeg har skrevet og giver en mening om det. smiley

Her er den så:

Den lave tynde pige sad på sin sengekant. Hendes blik var rettet mod vinduet, mens hun betragtede de store regndråber der ramte vinduet med stor hastighed.
Tankerne om de foregående dage, bulrede i hendes hoved. Hun kunne ikke græde, men hun havde en ufattelig træng til det. Flere gange prøvede hun uden held
at græde, ved at presse øjenlågene hårdt sammen og tænke på alle de ting der var sket. Ligegyldigt hvor meget hun forsøgte, var der intet der hjalp. Hun genså
til tider noget af det der var sket aftenen før, mens hun sad der på kanten af sin seng.

Hun sad på skødet af fyren til den fest hun var blevet inviteret til. Hun kunne mærke hvordan han lod sin hånd vile på hendes mave. Hun rettede blikket mod ham
og lod hendes læber mødes med hans. Hun nød det i fulde drag, selvom hun kunne mærke alkohollen buldre i hendes hoved. Hun kunne tydeligt mærke klumpen
i hendes hals, og ikke mindst sommerfuglene i maven. Stemmerne i baggrunden der snakkede om at de faktisk sad og kyssede, lod hun ikke forstyrre sig. Han
havde været så sød ved hende hele den aften.

Lyden af gøende hunde afbrød hendes tanker. Hun rejste sig langsomt og fik langt om længe presset en enkelt tåre ud af øjnene. Den løb langsomt ned ad hendes
kind. Hun nød følelsen. Hun lod sine ben fører hende hen mod sin dør og åbnede den. Da hun trådte ud, mødte hun sin fars blik ude fra gangen. Han kiggede
mærkeligt på hende, mens han forsigtigt spurgte om der var noget galt. Hun rystede blot på hovedet, uden at give en lyd fra sig. Hun fortsatte hen mod skabet
i køkkenet, hev et glas ud og fyldte det med vand, før hun vendte om og forsvandt lydløst ind på sit værelse igen. Hun satte glasset i vindueskarmen ved siden
af sin seng og lod sig derefter falde ned på sin seng. Tårene begyndte at ville ud, men hun holdte dem tilbage. Hun kunne egentlig ikke rigtigt forstå hvorfor hun
pressede dem tilbage nu, hvor hun før ville have de skulle komme.

Hvordan hun var endt på toilettet med sin veninde kunne hun egentlig ikke huske. Hun stod bare der og lænede sig op af døren. Veninden sagde at hun i hvert fald
synes at hun skulle score ham- specielt fordi veninden var sikker på at ham og hende ville passe sammen. Hun rettede sig op, vendte sig rundt og åbnede døren.
De fulgtes op af trappen hånd i hånd og før de gik ud igen gav de hinanden et kram. Hun ville sætte sig over til ham igen, men han var der ikke mere. Hun lod
blikket glide fra det ene sted til det andet, men kunne ikke få øje på ham. Hun tog en hånd i vejret og spurgte om der ikke var nogen der ville række hende en øl.

Hun lå på sengen og overvejede hvordan hun skulle få fat i den pille, hun havde så stærkt brug for. Hun lod langsomt sin hånd føre sig selv op til vindueskarmen, for
at få fat i hendes cigaretter. Hun hev den ned og mistede grebet om den, så den endte med at ramme hendes mave. Hun greb fat i den igen, tog en cigaret op sammen
med lighteren og tændte den. Hun lagde det hele op på bordet igen, tog et enkelt, men hurtigt sug af cigaretten. Hun rettede fast blikket op i loftet. Et par tåre trillede
langsomt ned ad kinderne. Det hele havde virket så ligegyldigt siden i går. Hun gjorde endnu et forsøg på at holde gråden inde, men det var umuligt. Tankerne pressede
på mere end nogensinde.

Han stod overfor hende og kiggede hende direkte i øjnene, mens han holdte sine varme bløde hænder mod hendes kinder. Han spurgte langsomt og forsigtigt om hun
havde lyst til at tage med ham hjem at sove. Hun nikkede blot og lod et smil overtage hendes ansigtsudtryk. Hun kunne mærke stakittet bag sig, og blev pludseligt
overrasket af mødet med hans læber, endnu en gang. En blød strøm af varme steg gik gennem hele hendes krop. Han trak langsomt sit hoved tilbage og spurgte hende
om hun ville med hjem ad, inden det blev for sent så de ikke kunne komme hjem. Hun nikkede...

Hun lå helt stille i hendes seng, før hun bøjede sig helt sammen og brød ud i gråd. Lidt efter lidt gik det op for hende at hun rent faktisk var blevet udnyttet. Det lille
pelsdyr kom vandrene hen mod hendes dør og kradsede på den. Hun åbnede den lydløst og lod dyret komme ind. Den hoppede op i sengen og krøllede sig sammen
ved hendes mave. Den tog langsomt hovedet op og lod dens snude røre hendes hage blidt. Tårene strømmede stadig ud af øjnene på hende. Tankerne snurrede sig
rundt i hendes hoved, mest af alt tænkte hun på hvordan hun skulle få fat i den fortrydelsespille. Pludselig så hun det hele for sig i små klip. Hun tog armene om det
lille dyr og pressede det blidt ind til sig.

En lang køretur. Et møde med fyren. En kort køretur hjem til ham. Et samleje. Efterfugt af en delt cigaret. Et sprunget kondom. En fortrydelsespille. En forelskelse.
En hjerteskærene historie.

Hun slukkede langsomt cigaretten i det tomme askebære, mens tårene stadig fossede ud af hendes øjne. Hunden der stadig lå hvor den gjorde før, kiggede omsorgsfuldt
op på hende, somom den ville sige at den var ked af det på hendes vegne. Hans duft sad stadig i hendes tøj. Hun lagde sig langsomt ned og knugede sig ind til dyret igen...


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Min historie om fredag aften.
Kommentér på:
Min historie om fredag aften.

Annonce