Når man bare ikke kan mere :'( .. {{forumTopicSubject}}
Jeg ved ikke hvorfor jeg skriver det her, men kan bare ikke klare mere nu.
- Den 30 Juli 2oo5, går min elskede morfar hen og dør efter langtids sygdom, han døde på min mormors føsdag, og selv den dag idag kan jeg græde i flere timer pga savn.
- Så året efter går mit et og alt bort, min elskede pony thy bavian blev aflivet den 23 August pga forstoppelse, kolik og tarmslyng, han var virkelig alt for mig, siden han døde har mit liv gået ned af bakke, jeg kom ud i alt muligt lort blandt andet stoffer, kriminalitet osv.
- Så i år 2007 i sommerferien dør min ene farbror også af langtids sygdom og indlæggelser på sygehuset.
- Og samme år 4 måneder efter, begår min anden farbror selvmord på lille bælts broen.
- Og her for 3 uger siden onsdag den 7 maj 2008 døde min mormor,af en pludselig blodprop i hjernen.
Jeg skriver ikke det her for at få folks belidenhed, bare for at få det ud, har det virkelig hårdt og svært, jeg kan bare ikke klare mere hvis i forstår, lige meget hvad jeg laver, så tænker jeg ikk på anden end død og ødelæggelse, som om nogen bare ikke vil se mig lykkelig.
Selv dumme børn har brug for at vide de dygtig, men nogen har åbenbart overset mig
jul 2007
Følger: 57 Følgere: 121 Heste: 1 Emner: 302 Svar: 4.506
føler med dig(det gør jeg oprigtigt talt!)
aug 2006
Følger: 121 Følgere: 110 Heste: 3 Emner: 106 Svar: 479
har selv mistet en farbror da han kørte galt og blev lam i benene. og en dag da han så skulle et sted hen med en færge stod han ude på dækket på færgen men så kom den til at sejle ind i noget (de var næsten inde på bredden) han faldt i vandet og kunne jo ikke svømme og de kunne ikke få rednings ringen ned til ham så han druknede. den dag idag ligger han, min bedstemor og bedstefar på en stor grav plads sammen. hver gang jeg ser den ligger jeg en fjer ved hans grav og ønskede at han var lige så let som den så han havde kunne flyde på vandet
jun 2006
Følger: 76 Følgere: 73 Heste: 2 Emner: 219 Svar: 1.090
MILLA .
jeg har gået til psykolog, men det hjalp ikke da det var en skolepsykolog, til min sidste samtale hos hende sagde hun: det eneste jeg kan se, er at du ikke ved hvem du selv er.
jeg har også gået til lægebesøg 1 gang ugenligt, for at få snakket ud osv, men det hjalp heller ikke.
efter jeg så prøvede selvmord, blev jeg indlagt på sygehuset og siden har jeg ikke "snakket" med nogen.
mar 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Emner: 1 Svar: 14
Håber mine "visdoms" ord gav lidt mening for dig
Når man bare ikke kan mere :'( ..