{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
393 visninger | Oprettet:

HG's nye krig {{forumTopicSubject}}

Ja hvad er det for noget...?

Bid og ikke bid... Hold da op hvor er det oppe og ringe, hvorfor må vi dog ikke bare nyde vores ridning som vi selv vil?

Nogle af jer som rider med bid får det udtrykt lidt sådan, at hvis man rider uden bid er man direkte useriøs, men er det jeres mening at udtrykke det sådan?

Jeg kan godt pive lidt over den påstand smiley
Jeg har rigtig høje ambitioner med min dressur, og håber på en dag at ride M-klasser (ikke nødvendigvis på Tonga), men til daglig træner jeg bare uden bidet... Selvfølgelig har det givet en tilbagegang i træningen, fordi der pludselig skal indlæres helt nye signaler, men det er nu denne træningsmetode jeg finder mest behagelig....

Så ligger definitionen om at være seriøs eller ej på om man rider med bid eller ej?
Er det bidet der afgør om man er seriøs eller ej?

Personligt synes jeg at så længe man har et mål så er det seriøs træning, og hvis målet er at ride på stranden uden udstyr og galopere i vandkanten, så er det, det man træner imod...
Om man så træner med eller uden hænder, med eller uden ridehjelm, med eller uden stigebøjler er i mine øjne fuldstændig ligegyldigt, men hvad mener I? Er det bidet som skiller om det er seriøst eller ej?

-Tinna


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  HG's nye krig
Kommentér på:
HG's nye krig

Annonce