{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  I DK ?
  • #2   20. jul 2008 Hvorhenne ? Det er dyrere i hovedstadsområdet end mange andre steder smiley Men herover i syd-vest jylland, er der alt mellem 1000 - 2700 kr i måneden smiley Og endda med de samme faciliteter, man skal bare finde den rigtige gård smiley

• #4   20. jul 2008 Er det til jylland eller sjælland?
    Det er dyrt ja, men der findes flere billige steder i jylland end på sjælland.

Jeg står et sted til 500. Dog hos en jeg kender. Stod førhen et sted til 750 og ved et andet billigt sted.

Hvor flytter du hen?

• #5   20. jul 2008 hvor i landet skal du bo. det er jo meget forskellig om det er KBH eller midtjyllland (:

• #6   20. jul 2008 Vil du flytte fra bornholm til danmark? hahhhha x'D
    - Forskelligt. I kbh koster det ca. 3-4000 hvis du skal have det hele med; boks, ridehus, ridebane og sådan. Tager du væk fra kbh. bliver det billigere, og ligger i nogenlunde samme lag som du skriver der, men nogle steder er stadig dyrer end andre.

• #7   20. jul 2008 øhm hvor flytter du hen af?
    I kbh og omegn og op mod nordsjælland ligger opstaldningspriserne i alt lige fra 1200-ca 4-5000 kr....

• #8   20. jul 2008 Er Bornholm ikke DK mere?

Der er noget jeg er gået glip af hehe smiley

Det kommer helt an på hvad du forlanger af opstaldningsstedet?

• #9   20. jul 2008 Det er dyrt på sjælland og billigere i det jyske ..
    Jeg har betalt 2800 som det højeste i nordsjælland der var ALT, ridehus, ridebane, roundpen you name it og store folde. Så rykkede jeg fordi jeg skriftede ridestil til et sted med ridehus og bane der betalte jeg 2500, nu giver 1800 for et sted uden ridebane eller noget ..
    Men jeg får dem snart hjem og så er det heldigvis ikke et problem længere smiley

• #10   20. jul 2008 i kbh koster det hurtigt 3000.- alt efter hvor heldig du er med a finde de gode steder(billige) je giver pt 600.-for a ha min hoppe på sommerfolr og til vinter ryger hun på gård hvor det koster 1350 med alt

• #11   20. jul 2008 kommer jo også an på hvad der er på stedet... det sted jeg rider undervisning koster det næsten 2000 om måneden for boks, og så er der jo så også udendørsbaner og kææææmpe ridehal, mens at mine veninder har hest opstaldet et sted hvor de går på sommerfold hele sommeren (altså ude hele tiden) og så om vinteren; ude, men kommer så ind om natten, og det giver der ikke ret meget for... tror det er 300 om vinteren og 250 om sommeren.. altså om måneden :b

• #12   20. jul 2008 jeg siger mange tak for de gode svar smiley
    har tankt på at tage til århus eller kbh !

jo self er bornholm med i DK smiley

• #13   20. jul 2008 Der hvor jeg er.. Mellem Viborg og Hobro - Midtjylland, giver jeg om sommeren 900 kr, da hestene går på døgnfold..
    Om vinteren giver vi 1400, dog 1600 i år pga. korn priserne.. Og de bliver der muget ud og lukket ind og ud for os...

• #14   20. jul 2008 alså her på Midtfyn har vi et par steder den jeg ved noget om er:

MIdtfynsrideklub: Box m.halm - folder - ridehuskort - ormekur - fold Pris 1700 for pony 1950 for hest

Rosehavens hestepainsion: box m halm eller spåner - wrap - folder - ridehuskort - ormekur Pris 1500 for pony 1700 for hest

Råstrup hestepainsion: luxus box på spåner - wrap og hø - foder ridehuskort - m.m alt i virkelig luxus 2500 elelr 2800 m. padok

så alså mellem 1000 og 2800 her ville jeg ige

men det kommer jo and på behov og hvad man vil have

• #15   20. jul 2008 gav 2600 kr i kbh området og det var ok billigt i mit område, og giver nu 2000 kr ude på landet smiley

Kommentér på:
I DK ?

Annonce