Jeg ved bare ikke hvordan... :'( {{forumTopicSubject}}
Hej Hg'er (; . Det her har stået på i MEGET langtid . Siden sidste år . Pernille & Simone mine bedste veninder tjaa. De holder så meget sammen! De holder mig på en måde udenfor og jeg føler de misbruger mig fordi jeg har et sejt kamera og andre gode ting
. de sover altid sammen og spørg LIGE foran næsen på mig ''vil du med mig på ferie?!'' Hvad med mig? Nej nej .. & jeg skulle ha været ude og ride med dem men ville ta billeder af dem i stedet så da jeg kom var de lige redet. Jeg blev bare så ked af det! jeg græd hele vejen hjem og meget af dagen. Men jeg ved bare ikke hvordan fanden jeg skal sige det?! Vil jo heller ikke være uvenner.. Og jeg elsker dem jo? Og Pernille og Simone. Hvis i ser det, så ja.. Det er sådan jeg føler det med jer ;/ . Og det er virkelig hårdt.. Hvordan skal jeg sige det til dem?!
sep 2007
Følger: 80 Følgere: 68 Heste: 19 Emner: 6 Svar: 1.595
sep 2007
Følger: 134 Følgere: 176 Heste: 4 Emner: 421 Svar: 2.052
Blogger
Følger: 23 Følgere: 2146 Heste: 7 Emner: 339 Svar: 11.486
Sådan helt ærligt synes jeg du skulle begynde at sige nej til dem engang i mellem.. hvis de spørger dig om du vil tage billeder og sådan, så de ikke finder ud af de kan herse med dig..
Så find en anden god ven du kan sove sammen med og sådan.. Du mister dem jo ikke som venner bare fordi du får en ven mere..
jun 2006
Følger: 22 Følgere: 21 Heste: 2 Emner: 39 Svar: 988
Jeg ved bare ikke hvordan... :'(