{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
540 visninger | Oprettet:

Hm er i tvivl {{forumTopicSubject}}

kan ikke finde ud af om jeg skal sælge mit stævneskab det er 6 mm.metal sort med plads til 3 sadler og div. trenser samt plads i bunden til et par kasser... skabet har indbyget lås...
Bruger det ikke bor i Kbh og skabet står tom i nordjylland... gav 3500 specialbygget...

DETTE ER IKKE EN SALGS ANNONCE


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Et Ifø toilet der nogengange løber . 590 kr.
  • build my bed 600 kr.
  • Opsætning af 2 væghængt sengeborde 375 kr.
  • Slå græs 440 kr.
  • Putting up paintings and pictures on the Wall 3.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hm er i tvivl
Kommentér på:
Hm er i tvivl

Annonce