{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
832 visninger | Oprettet:

gravid? :| {{forumTopicSubject}}

Heej alle heste venner smiley

Ved godt at I ikke er læger, men måske har i lidt erfaring , og der er en ting som bekymre mig liiidt meget..

Jeg begyndte at tage p-piller, og i den første uge jeg tog dem havde jeg sex omkring søndagen..
Uge nummer 2 hvor jeg også tog dem, fik totalt ondt i maven og det var som om jeg vlle få min mesturation, men fik den jo ik fordi jeg tog p-piller.. men havde en MEGET lidt pletblødning på et tidspunkt. I perioden hvor jeg havde de smerter havde jeg også sex én gang..

I morgen stopper jeg så med dem, fordi der burde jeg få min menstuation.. men havde kvalme idag og lidt træthed osv idag :s og det gør mig sku lidt bekymret. Ved godt at det er for tidligt at skrive, men hvor stor er chancen for at jeg er gravid? :s Tog jo altid mine p-piller, glemte aldrig at tage dem, men det med at jeg havde det som om jeg ville få menstruation i den periodestid og ik fik den gjorde mig sådan lidt..: "fuck , håber fandme pillerne virker alligevel mod graviditet selvom jeg har det sådan"..

hvornår jeg jeg tage en tester? idag var min sidste pille, kan jeg så allerede tage den i morgen?

Kærliiigste heste vrinsk
Patricia.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  gravid? :|
Kommentér på:
gravid? :|

Annonce