{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
485 visninger | Oprettet:

moi, ingen tilknytning til hestene??? {{forumTopicSubject}}

hihihi... så kommer jeg hjem ude fra mine forældre og ser at jeg har fået en privat besked fra en eller anden... (ikke en HA'er) hvor der står at jeg skal slette Sofie, Sally, Pernille, Bjørn, Ulla og Molly fra min profil fordi jeg ingen tilknytning har til hestene, da det er min fars, altså de er ikke mine... skrev tilbage til hende at hun skulle spørge sin mor hvad orden tilknytning betyder (hun var 13 år)-...

hehe... må da godt have min fars 7 heste oprettet, for tilknytning betyder det samme som jævnlig omgang med dem, hvilket jeg jo har, min far hjælper mig med mine 3 heste, når jeg beder om hjælp, og jeg har dem stående billigt hos ham under én betingelse nemlig at jeg skal hjælpe ham med hans heste, som var de mine egne, hvilket vil sige at min far ser det som at jeg har part i alle hans 7 heste, hvis jeg ikke hjælper med at fodre, lukke på fold, reperere fold, bjærge hø og halm, ride, træne, køre og hjælpe til skuer og kåringer, ja så må jeg ikke have mine heste stående så billigt hos ham, ERGO har jeg tilknytning til hestene, så hvorfor den pige ikke mente at jeg måtte have dem oprettet aner jeg virkelig ikke, hun truede med at kontakte en HA'er hvis jeg ikke gjorde som hun sagde, men det er jo nok hende der får en lang næse af det... fjollede pigebarn... hihih... men det viser jo egentlig lidt om at der er nogen der (heldigvis) læser reglerne herinde, men som ikke forstår dem, så reglerne burde egentlig stå på en måde hvor alle kunne forstå dem, når nu mange af brugerne er i en alder hvor de ikke ved hvad alle ordene betyder (selvom det burde være åbenlys)... lige et træt indlæg fra en der keder sig.... hvad har i så oplevet i dag?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  moi, ingen tilknytning til hestene???
Kommentér på:
moi, ingen tilknytning til hestene???

Annonce