{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
456 visninger | Oprettet:

den dumme pige, som var klog! {{forumTopicSubject}}

ja, nu sidder jeg her og føler mig utrolig dum! I)
synes bare lige alle skulle høre om det , selvom i kunne være pænt ligeglade. smiley

Det hele startede for 2 måneder siden, og der var kommet en ny voksen hvor Felix står, men ja... jeg kom op til Felix og sadlede op, så går jeg ind i stalden for at hente min hjelm, og så kommer jeg ud igen og så ligger hans næsebånd i striglekassen, og jeg står og undre mig fordi jeg vidste godt jeg havde spændt den!
men jeg tager den på og spænder igen - Felix er besværlig at ride uden. men så viser det jeg har glemt mine handsker og jeg skal ind i stalden...IGEN, og da jeg kommer ud, ligger næseremme IGEN i striglekassen, og jeg står og bliver lidt småsur. Men jeg får hjelm og handsker på, og skal til at trække over på ridebanen. Men på vej derover kommer hende den nye og siger "lad være med at brug næseremmen, du kan sagtens uden!" og så tager hun den af! og jeg står bare og tænker 'hvad skal dét til for?!' og bliver endnu mere sur, og siger jeg gerne vil have den igen, men hun går bare med MIN næserem! -.-
så jeg går ned på banen og rider nogle runder, og Felix opføre sig underligt, så jeg skriver til en veninde om hun vil komme over med næseremmen, og det gør hun, og hun tager så hjem lige efter. Så kommer hende den nye ned på ridebanen og tager næseremmen igen! og jeg får bare et ondt had til hende, og synes hun er dum?! så går hun over i stalden med remmen, og den træning jeg fik ud af dagen var bare...skod?
sådan fortsatte det i ca. 1 månede hvor jeg slet ikke kunne styre Felix fordi hun tog min næserem! -.- jeg synes virkelig hun var dum og træls! en dag havde hun fundet nyt job, og jeg tænkte bare "YES MIN NÆSEREM!" men af en eller anden grund fortsatte jeg uden, og der nu gået 2 måneder og jeg rider Felix meget bedre uden næseremmen, og nu kan jeg desværre ikke takke hende.
men ja, synes hun var dum men hun hjalp faktisk utrolig meget, og ja, som sagt kan jeg desværre ikke takke hende!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  den dumme pige, som var klog!
Kommentér på:
den dumme pige, som var klog!

Annonce