{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
415 visninger | Oprettet:

SKal jeg skille dem ad igen? {{forumTopicSubject}}

Har to marsvin, en han og en hun, hunnen fik unger den 23 august ig blev taget fra hende sidste fredag. satte så hunnen og hannen sammen med det samme da jeg ikke rigtig har plads til 3 bure inde på mit værelse, og nu er hannen ved at overfalde hunnen, ved ikke helt om hun er i brunst men han jagter hende rundt i hele buret og prøver at springe på hende, og hun afviser ham tydeligt, men han accepter ikke,
syntes i jeg skal skille dem fra hinanden, har et 3 bur men det skal først gøres klar og sådan,

Hvad syntes i, er selv meget i tvivl


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  SKal jeg skille dem ad igen?
  • #1   25. sep 2008 SKIL DEM AD. Med mindre du vil have unger om 2 måneder. Hunnen bliver brunstig 3 timer efter fødslen og det er sådan cirka nu hun er det igen. Det ville være meget synd og meget, meget hårdt for hunnen at få endnu et kuld med det samme!

  • #2   25. sep 2008 jeg synes du skal skille dem ad (: kan hunnen ikke gå sammen med en af ungerne, hvis de er hunner? d:

  • #3   25. sep 2008 tatti, ungerne patter bare på hende, og så har jeg to hanner der skal gå i hvert sit bur og det tager for meget plads, så alternativet er hun kommer til at gå for sig selv,

  • #4   25. sep 2008 ungerne der er hanner kan gå med hende til de bliver kønsmodne, hunnerne kan blive.
    Men tag hende dog fra hannen, hvis ikke du vil have flere unger og en hun der er utroligt stresset - der holder de ikke til i længden.
    Marsvin kan sagtns gå for sig selv - har pt. en han og hun, de er søskende så derfor går de slf. for sig selv.


  • #5   25. sep 2008 Har skilt dem ad, og sat dem i hver deres rum,

    min lillebror kikkede lige på hannen, han er helt vår fra munden og ned langs halsen, nogen der ved hvad det kan være,? har kikket på ham hele aftnen og ikke langt mærke til det så tror det lige er kommet, men hvad kan det være,

    Hunnen faldte helt 100% til ro da hun blev sat i det andet bur, så det er skønt


Kommentér på:
SKal jeg skille dem ad igen?

Annonce