{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
655 visninger | Oprettet:

Føj for den MAND!!!! {{forumTopicSubject}}

Har lige haft en grim oplevelse....

Snakkede med min veninde i telefonen, hun var ude og køre og er på vej hjem. Lige pludselig skriger hun helt vildt og råber at hendes mand sidder i klemme mellem noget hø og et eller andet som jeg ikke forstår, så smider hun røret på. Jeg står lidt og tænker, hvad fanden sker der og går egentlig lidt i stå, går 3 rundt om mig selv, kigger på min telenfon og lægger den så fra mig. Så flyver jeg ind til min mand og råber han skal lægge Walde (vores søn som han er ved at putte) fra sig og køre over på gården, Peter sidder i klemme. Får sendt ham afsted og jeg er stadig i den der form for trancetlstand, men ringer til Marlene for at sige at Kim var på vej, det når jeg slet ikke, for da hun tager telefonen SKRIGER hun bare få fat i 112 NU!!! Jeg ringer dertil, helt rundt på gulvet og måske lidt hysterisk, får fat i en super rar mand, forklarer ham sitiuationen, han beder mig om at hænge på, mens han får sendt ambuance og læge afsted. Han beder mig om Marlenes nummer, på dette tidspunkt er jeg helt fra snøvsen og kan ikke finde ud af at finde det i min telefon, men det lykkedes dog:) Jeg får så puttet Walde der efterhånden er godt gal i skralden over han bare er "smidt" ned i sengen uden sutteflaske:o) og så slår det mig at deres børn skal sgu da ikke være der. Så får ringet til en anden veninde, så hendes mand skal hente dem. Da jeg så lægger på, ringer den rare falckmand og for at berolige mig, at min mand havde fået ham fri og lagt i natostilling og Peter var ok (godt med en HJV-mand, der er uddannet i førstehjælp) og ambulancen var på vej. Han sagde så at jeg skulle lige vente lidt og så ringe til Marlene, for hun var noget rystet og trængte nok til lidt trøst:) Tog mig en smøg og prøvede at slappe af, men fuck det var svært.... Alle de tanker der flyver igennem ens hoved. Tænk nu hvis han dør, hvad så? Vi har sgu da lige været til bryllup hos dem osv osv... Så ringer Gitte (hende den anden veninde, jeg ringede til) og vi får snakket lidt og hun får talt mig til ro:) Jeg ringer derefter til Marlene og får snakket med hende om hvad filan det var der lige skete. Hun sagde at han sad fast mellem 2 300 kg. høballer og væggen. Og han var ved at miste bevidstheden. Bare et par minutter længere, så var han død... Fuck!!! Det jeg så ikke forstod hub råbte, var Kim med det samme:)

Jeg ved godt jeg ikke var der, men det er sgu lige så skræmmende at opleve det igennem telefonen og ikke vide hvad der sker.

Undskylder den lange smøre og nok meget rodet og usammenhængende, men er stadig lidt rystet og skulle altså lige ud med det, så tak fordi du læste med:)


Maria


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Føj for den MAND!!!!
Kommentér på:
Føj for den MAND!!!!

Annonce