{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
707 visninger | Oprettet:

Mig & min hest fik stød . . . {{forumTopicSubject}}

Heey Hg (: .
Idag efter jeg havde redet og skulle lukke Moonie ud. Da jeg tog på 'ledet' eller håndtaget whatever der hvor man åbner det {det er et led} og jeg er 100000% sikker på at jeg IKKE rørte ved leddet men på der hvor man åbner. Men da jeg skulle til at åbne fik jeg stod igennem HELE kroppen. Både arme og ben.. Alt blev bare ligepludselig sort for mig. Jeg opfattede ingenting & sofie som var der sagde at jeg bare skreg viildt højt & bare stod og stirrede ud i luften i lidt tid. Det var ligesom og være død? Alt var sort.. Nå men da jeg ''vågner'' opfatter jeg det hele. jeg havde fået stød, Moonie var løbet sin vej .. han løb op mod stalddøren hvor han bare stod og trippede viildt! Han var SÅ tæt på at træde ned i møddingen som er 3 meter nede og lige er blevet tømt.. Heldigvis åbnede Pernille døren og fik fat i ham .. Han var fuldstændig op og køre.. Jeg blev nødt til at stille ham ind i boksen han rystede næsten det samme gjorde jeg s: . Jeg fik ham så på fold senere med meeget besvær. Han var blevet vildt bange /': . Og det skete nok ved ca. 1-2 tiden og min ene arm gør faktisk stadig ondt smiley . Da jeg hentede Moonie igen havde han heldigvis glemt det hele og var ikke bange. Men jeg er da ik helt glad for at røre ved hegnet mere /: .. Jeg er sikker på Moonie os fik stød for jeg holdte i ham da det skete og det må så være gået igennem mig & ham ellers var han ikke blevet så bange!
- Det er et par timer siden nu men jeg er fandme stadig vildt rystet over det !

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hæng TV op 500 kr.
  • Montering af låger og greb på IKEA Pax skabe 600 kr.
  • Opsætning af 2 loftlamper (New Works Tense + IKEA Backstörn) 800 kr.
  • Changing the faucet in the kitchen 700 kr.
  • Vores vaskemaskine får HFI relæet til at springe fra. 1.600 kr.
  • Ophængning af vægspot i lille badeværelse. 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Mig & min hest fik stød . . .
  • #2   17. okt 2008 Fifi : Det ved jeg ikke men RIGTIG meget . Det er det led der giver mest stød der ude . Så det nok meget ,

• #3   17. okt 2008 Årh kender dte godt, jeg tror jeg dør hver gang jeg får stød

• #4   17. okt 2008 Jeg fik også engang stød og der var jeg nok 7 år gammel... Det blev også sort for mine øjne, dog kun i 1 sek eller noget..
    Jeg stod bare og kiggede ud i luften og tænkte "HVad skette der lige der?" Og så kommer min søster og råber til mig
    "Er du Okay Mathilde"
    Jeg drejer hovedt og svare
    "Ja jeg har det fint"
    Kæft jeg havde fået et chok XD Men det var min egen fejl jeg var så dum at røre hegnet fordi jeg ikke troede der var stød i XD

Og hvorfor kan jeg huske det så godt ? Mmh godt spørgsmål jeg plejer at havde em svag hjerne XD

Men jeg kan godt se det ikke var sjovt det der skette for dig, men det godt din hest ikke er blevet angst for leddet : )
    Og god bedring ^^

• #5   17. okt 2008 Derfor jeg røgte hegnet var fordi jeg ikke havde fået stød da jeg ved et uheld var kommet til at rørre.. Og så var jeg så dum lige at skulle rørre engang til fordi jeg ikke troede der var strøm i, og da jeg heller ikke fik strøm det rørte jeg engang til lidt længere tid og der fik jeg sq en lærestreg XD

Kommentér på:
Mig & min hest fik stød . . .

Annonce