{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
388 visninger | Oprettet:

kan hun det? {{forumTopicSubject}}

det er langt, men vær sød a læse det og hjælp mig med en løsning:(
jeg står i den kede situration a jeg har en leje hest (Exit) som har ejer, der ikke helt har forstand på heste....

Exits historie:
exit er tilredet hos en dame, som var go ved ham og tilred ham indtil trav i longe, så købte hende min udlejer ham, og sendte ham ud til en pige i ridning, til denne pige sagde hun at han kunne gå en kc, så hun skulle bare igang med at springe og ride nogle stævner, dette gjorde hun da hun jo ikke viste bedre, og hun kendte ikke hende som havde tilredet ham.
pigen som red ham fik redet stævner og sprunget ham, men hun har desværre overanstrengt ham, da hun jo ikke viste bedre og har redet ham som en hest der kunne gå en lc (som hun fik a vide at han kunne), men efter lang tids skænden mellem pige og ejer, valgte ejer a flytte ham ud til mig, hvor jeg skulle ride ham.
jeg rider ham, men kan se der er noget i vejen med han bagpart, så tilkalder dyrlæge, som siger han er overanstrengt, og skal startes stille og roligt op. men dette er ejer ikke interesseret i, hun vil bare se resutater, og mener jeg skal gå i gang med a trave og galopper efter kun en uge. dette siger jeg fra overfor.
pigen som red hesten før står som ejer cartifikatet og på heste passet.
ejer vil nu have en ny til a komme og hente heste, det skal lige siges han har stået 5 steder på det seneste år, hvilket jo er stressende, og jeg har sagt nej til a der er en ny der kan komme og hente ham.

mine spørgsmål således:

kan jeg nægte a en fremmede kan hente hesten og sige til ejer a det kun er hende det må hente den?

pigen som red den før står 100% bag mig, vil også kun have ejer til a hente ham,

hvad mener i jeg skal gøre i denne situration?? står virkelig splittet, da jeg holder a hesten og sys det er synd den skla blive ved med a blive kastet rundt til alle mulige foreskellige som jo stresser ham....


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  kan hun det?
Kommentér på:
kan hun det?

Annonce