{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
697 visninger | Oprettet:

kür musik - specielt program? {{forumTopicSubject}}

hej. jeg oprettede dette indlæg på HN og fik to svar tilbage.

<i>hej. jeg har en veninde der gerne vil ride kür en dag. og hun vil derfor lige snuse lidt om hvor meget det koster og hvem der laver der. hun har fået anbefalt Sandra merrald og Lis christenson og hvor meget koster det normalt? - men vil høre om der er andre der laver det. derfor spørger jeg på vejene af hende. </b>

jeg fik et svar tilbage der lød sådan her <b>Hej. Kür er rigtig spændende at arbejde med. Og alt efter hvad niveau man rider på, syntes jeg også man skal være realistiske ang. hvad man vil ofre økonomisk. Kan kun give Henriett ret: prøv at lave jeres egen. Det kræver tid og tålmodighed, men hvis man er lidt god til en computer og har lidt musikalitet, så er det ikke så svært.

Jeg har flere gange redet kür fra LA til MB niveau, og min mand har lavet alle sammen. Og efter de første gange, - der godt kunne tage 1 uges tid hver aften med en masse banden og problemer ja så går det hurtigt nu. Han bruger "Studio 10" fra Pinnacle hvor han smider dagens optagelser af ridtet ind, for derefter at hente alt det musik ind i programmet der passer til hesten. Her laver han den "færdige film" så vi kan se om det hele passer. Til sidst laver han musikken klar på "Roxio easy media creator 9" og brænder den ud på cd.

De nævnte programmer virker godt for os.

Og det er en kæmpe tilfredsstillelse at ride til noget man selv har lavet. </b> Det er selvfølgelig rigtigt.

MEN HVOR SKAFFER MAN DET PROGRAM??? eller et adet musik program. helst på dansk. - Hjælp mig smiley






Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  kür musik - specielt program?
Kommentér på:
kür musik - specielt program?

Annonce