{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
847 visninger | Oprettet:

ADVARSEL!! {{forumTopicSubject}}

læste lige det her..

Pas på trojansk hest
Virus hærger Facebook: Du er blevet 'tagget' i en video på Facebook, og skal selvfølgelig lige ind og tjekke. Men inden du skynder dig ind og ser, så tjek lige om linket er fra en webside på Google. Sådan skriver Ritzau advarende i dag. Er den det - er der stor sandsynlighed for, at det er en virus i form af en trojansk hest.

En trojansk hest er et program som udgiver sig for at være noget andet end det egentlig er. Oftest er det en virus eller et spionprogram, der kan følge med i din gøren og laden på nettet. I Facebooks tilfælde er der tale om et program, der i stedet for at afspille den video som din ven har 'tagget' dig i, snupper dit kodeord til Facebook og giver den videre til uvedkommende.

I det øjeblik man klikker 'ja' og installerer applikationen, springer den videre ind i din profil og videresender virussen til dine venner.

"Jeg blev narret til at downloade et fake antivirusprogram Microsoft 2009. Ja, tænke jeg det må jeg vel hellere gøre, hvilket for alvor ødelagde min harddisc fuldstændigt, fortæller en frustreret heste-net's bruger til redaktionen her til formiddag."

Kilde: Ritzau
er.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  ADVARSEL!!
Kommentér på:
ADVARSEL!!

Annonce