{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
629 visninger | Oprettet:

Og der dalede min selvtillid så [øje] {{forumTopicSubject}}

Som I nok ved er jeg lige blevet opereret i øjet. Da jeg kom hjem igår var jeg frisk, stolt af mig selv og jeg havde ingen smerter. Det var lang tid siden min selvtillid havde været så ufattelig høj. Jeg svævede bare rundt og var glad.

Da jeg så var på hospitalet i dag, forsvandt alt min glæde så igen.
Jeg fik fjernet klappen og fik set på mit øje. Hvordan har jeg kunnet være så glad og godtroende!?
Mit øje lignede det øje, som jeg havde første gang jeg blev opereret: lukket, mega rødt, tygt, hævet, grimt og med kæmpe render under øjet.
Jeg blev så ked af at se det. Jeg blev helt chokeret, det var jo slet ikke en så stor operation som den sidste?

Jeg skulle så undersøges i øjet, og det gør altså rigtig ondt når man lige er blevet opereret. Det så fint ud sagde de, det var da altid noget.
Så kom beskeden så: "Du får højest sansynlig grå stær og så skal du jo selvfølgelig have transplanteret i dit øje, altså en operation igen"

Jeg er bare så langt nede. Hvornår slutter det her helvede!?
Jeg er simpelthen så ked af det. Skal jeg virkelig opereres IGEN IGEN !? smiley

Et rigtig deprimeret emne fra
-Moe

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af Philips Hue Simirue panel på soveværelse (lampe) 590 kr.
  • Nedrivning 1.000 kr.
  • rengøring 100m2 900 kr.
  • Min ene stikkontakt virker ikke 600 kr.
  • Elektriker 1.200 kr.
  • Tilslutning af opvaskemaskine 510 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Og der dalede min selvtillid så [øje]
  • #1   4. nov 2008 OMG?
    Kan slet ikke sætte mig ind i hvor meget smerte du må ha/har haft smiley
    Jeg ønsker dig al held og lykke fremover. Bare kæmp videre som du altid gjorde!

• #2   4. nov 2008 Hvad er der enlig sket med dit øje? I dit fotoalbum ser dine øjne da rigtig flotte ud?

• #3   4. nov 2008 ej

• #4   4. nov 2008 Åh nej - det lyder fandeme ikke sjovt....

Hvad fejler dit øje siden du skulle opereres....?

Selv om det er ulækker og hævet nu, så skal det nok blive pænt... du skal "bare" tro på det bedste - let lyder det, men det er det absolut ikke.

Os mennesker er jo desværre alt for afhængige af vores udseende, og det resultere ofte i at vi bliver selvdestruktive....

Og mens vores kære heste, bare er fightere og lever videre uden meen....

MEN du skal nok komme dig....

Grå stær plejer da først at komme i en sen alder? er det noget der kommer stærkt? eller først når du bliver æld gammel?

• #5   4. nov 2008 C J P:

Tak for den opmuntrende kommentar (;
    Første operation var grundet en nethindeløsning. En svær og stor operation fordi jeg havde gået med den så længe.
    Anden gang skulle jeg have noget olie ud af øjet de blev nød til at komme i ved første operation, fordi det var så svært at lave.

• #6   4. nov 2008 *Anne og Coco *
    Haha. Ja Magic er jeg sikker på hjælper mig. Og ja, det er sku noget pis at vi mennesker er så opsat på vores udseende.

Ang. den grå stær så ved vi ikke rigtig hvornår den kommer, men nok stadig mens jeg er ung.
    Nethindeløsninger får man også først når man er tusse gammel. Det er helt vildt mærkeligt jeg har fået det, og er egentlig nok den første her i Danmark som har fået nethindeløsning som 14 årig (dengang var jeg 14, er 15 nu).

• #7   4. nov 2008 Moe

Ej mann, :s
    Bare det at du tør og gøre det det er så sejt. Jeg ville rejse til et land der lå meget langt væk så jeg ikke skulle igennem sådan noget. Vær stolt af dig selv, det er så sejt gået!
    Og dit øje skal nok blive lige så flot som dit andet øje smiley Bare tro på dig selv smiley

• #8   4. nov 2008 Moe

Puha.... kan de slet ikke gøre noget mod nethindeløsning?
    Medicin? eller kun operationer...?

Det er fandeme ikke fair... men du skal jo nok klare den ....
    og ja Magic skal nok hjælpe dig... han er nek den eneste der virkelig KAn føle med dig...

• #9   4. nov 2008 *Anne og Coco *

Nej nethindeløsninger er kun operationer. Selvfølgelig bliver man bombaderet med øjendråber og smertestillende ;o)

Men jeg glæder mig til jeg må komme ud til Magic om en uges tid smiley

C J P
    Altså 1000 tak for de opmuntrende kommentare. Det er altid godt at få lidt hjælp til at se fremad. (:

• #10   4. nov 2008 Okay....
    Jeg krydser fingre for dig...

Min mormor har grå stær osv - men blev også opereret, hendes øjne klarede den og skulle gerne holde resten af hendes dage - mon ikke du også er lige så heldig...

Jo yngre man er, jo bedre er det jo....

Du skal nok klare den....

• #11   4. nov 2008 Anne:
    Mange tak. Hehe, håber jeg skam også jeg gør ;o)

Kommentér på:
Og der dalede min selvtillid så [øje]

Annonce