"Lorte dag" {{forumTopicSubject}}
Det har vare været en mega lorte dag i dag,
1, i morges vågner jeg så og gør mig klar til taxien kommer og da kl var 07.30 vækkede jeg min mor for at spørge om min lille bror ikke skulle i skole(Han var "Syg" i går aftes) Min mor snakkede så med min lille bror som stadig mente han var syg, så tog jeg afsted, selvom jeg syntes det var pænt træls for jeg havde dte heller ikke særlig godt,
2. jeg kommer så i skole og finder ud af jeg skal side alene HELE dagen fordi min veninde ikke er der og der er ingen af de andre der vil snakke med mig, og ved virkelig ikke hvorfor, så det gjorde jeg
3. vi skulle så have tysk i sidste time så halvdelen af klassen havde fri fordi de ikke har tysk. så jeg sad alene fordi ham jeg sidder ved siden af ikke har tysk, jeg fandt min ting frem og var med til at rette det ved havde lavet i går, så skulle vi lave noget andet så gik hun rundt til HELE klassen og vidste hvilken side vi var på, UNDTAGET mig og hun havde to chancer til at vise mig det for hun var oppe og vise hende der sider foran mig det to gange, når ja tænke jeg så, så pakker jeg da bare sammen, og lytter i stedet for, så begynder en af drengene i klasse og sige alt muligt til mig som jeg så vælger at overhøre. så rækker han hånden op og siger dte til min lære og hun siger bare, Jaa Hun røger bare ud EN dag, og der gik det ligesom op for mig den dag skulle være i dag, så jeg to min skole taske, jakke og krykker og så gik JEG!!! Og jeg har snakket med min mor og hun giver mig ret, den lære er bare for meget, Og det er LANGT fra den første gang hun ikke vil hjælpe mig, hun har også sagt til mig jeg ingen fremtid har i tysk. sååh,
Det er langt og indvilket men jeg har det bare mega dårligt. og brug for at komme ud med det,
sep 2005
Følger: 13 Følgere: 18 Heste: 2 Emner: 166 Svar: 643
Hun skal ikke have lov til at slippe afsted med den slags!! det er utilgiveligt at en lærer opføre sig sådan!
jun 2006
Følger: 250 Følgere: 231 Heste: 8 Emner: 162 Svar: 2.249
Folkeskolen er noget lort!!
feb 2006
Følger: 47 Følgere: 221 Heste: 7 Emner: 6 Svar: 3.191
Men ja det er en LORTE DAG i dag
Min så således ud:
- Maggie havde en mærkelig bule på maven så ringede til dyrlægen.
Dyrlægen kom og undersøgte hende; Hun havde <b>kolik</b> og betændelse ved lysken (bulen)
Han ordnede hende så og kørte igen.
- Min trillebøre gik i stykker da jeg mugede ud. Hjulet synes skisme lige at det skulle falde af midt i det hele -_-
- Den anden trillebøre var flad, så måtte muge resten ud med en flad trillebøre der næsten ikke var til at rokke ud af stedet.
- Da jeg kom ind gik vandhanen i stykker og der fossede vand ud over hele køkkenbordet og ned i skabene.
Der gik en time før far kom hjem og kunne hjælpe mig -_-
nov 2006
Følger: 134 Følgere: 187 Heste: 5 Svar: 867
hun sagde til mig at jeg ik kunne finde ud af tysk og om jeg ik bare skulle stoppe til tysk for hun synes at jeg var træls for jeg ik kunne finde ud af det.
føler med dig. mega dårlig dag ;/
mar 2007
Følger: 94 Følgere: 126 Heste: 4 Emner: 668 Svar: 2.618
stakkels dig da, sikke en dag
"Lorte dag"