{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
321 visninger | Oprettet:

Dårlige parter {{forumTopicSubject}}

Jeg blev lige inspireret af et tidligere emne herinde, med en pige hvis hest stejlede, hvor det til sidst viste sig at det var fordi hendes part lod hendes veninder ride rundt på den.
Og så kom jeg selv til at tænke på en rigtig dårlig part jeg også havde engang.
Hun var 28 år, havde to børn så tænkte hun måtte være ansvarlig nok til at passe og ride min hest.
Min hest var dengang 4 år gammel, havde ikke det der lignede en muskel på sin krop, faktisk har jeg aldrig set så slap en hest i hele mit liv. Hun var også tynd fordi jeg næsten lige havde fået hende, og hun var vandt til at blive redet en lille skridt tur ca 2 gange om måneden.
Så endag kom denne her kvinde uanmeldt ud på gården hvor vi stod, vi havde lige trænetpå banen, det var 25 g varmt og hun ville ride. Jeg havde svært ved at sige nej, for hun var rigtig sød, så jeg sagde max en halv time og kun skridt.

Et par dage efter da jeg red kylede hun mig af så jeg måtte med fuld udrykning til hospitalet. Det viste sig så at Kiara havde fået så hamrende ondt i ryggen pga rideturen med parten.
Jeg kunne godt glemme alt om ridning i næsten et halvt år, fordi hun blev ved at have ondt i ryggen.
Det har gjort at jeg idag skal være ekstra varsom med hendes ryg og hun kan kun gå med meget få sadler.

Synes bare det er for meget at man som part ikke viser mere hensyn og respekt når man ved at man rider på nogens kæreste eje. Og så har hun smadret min hest som 4 års! Det er godt nok tidligt..

Er der andre som har oplevet noget lignende med jeres parter?
Tror nemlig der er rigtig rigtig mange mennesker derude som er ligeglade med hesten men bare vil ud og ride.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Dårlige parter
Kommentér på:
Dårlige parter

Annonce