{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
4.871 visninger | Oprettet:

amazing grace oversættelse af sang {{forumTopicSubject}}

ja nogle herinde der har den danske tekst til amazing grace eller kan oversætte den eller give mig den præcise forklaring på denne sang? sys der er så køn så har overvejet at bruge den til vores bryllup for en den del af teksten jeg forstår passer godt på min situation

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  amazing grace oversættelse af sang
  • #1   9. jan 2009 Det er nu en sang man bruger til begravelser, men hvis I kan lide den så horfor ikke? Måske nøjes med den del du kan relatere til..En hurtig fortolkning er at en mand som ikke har haft t godt liv fandt frelsen gennem gud lige inden han døde....

Mange kirker - hvis den skal bruges der - er meget åbne for alternative sange, f.eks. blev der spillet Du kom med alt det der var dig da jeg blev ført op til alteret, og da vi gik ud blev der spillet den der da da da da da... ha ha, det er også let at vide hvilken en det er, men Boney M har sat tekst til den og kalder den Zions Daughter, og det er en julesang...

• #2   9. jan 2009 okay. ja for jeg har overvejet at bruge den når jeg skal føres op nemlig smiley

da jeg har haft en meget svær barndom med vold osv og nu har jeg fundet fred igennem min kæreste og styr på mit liv så derfor sys jeg faktisk den er ret god smiley

Kommentér på:
amazing grace oversættelse af sang

Annonce