{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
6.470 visninger | Oprettet:

HOMEENTER SVINDEL - HJÆLP! {{forumTopicSubject}}

Jeg står i den kedelige situation, at hjemmesiden Homeenter har meldt mig til inkasso - UDEN GRUND! her er historien:

Jeg modtog pludselig 2 dvd'er fra en hjemmeside jeg aldrig havde hørt om. Homeenter filmclub. Så gik jeg ind på nettet, og kiggede på deres hjemmeside, fandt deres e-mail og skrev til dem at der altså måtte være sket en fejl, derefter sendte jeg deres 2 dvd'er tilbage for "kun" 75 kr.
De har her de sidste par måneder blevet ved at sende mig film jeg overhovedet ikke har bestilt, og vi har ringet derind for at melde mig ud, selvom jeg ikke engang ved hvordan jeg er blevet medlem! Det har formentlig været på sådan et spørgeskema på en hjemmeside... Ved det ikke..
Men vi har I hvert fald ringet derind 2 gange, og skrevet en masse mails om at jeg INGEN interesse har i at være medlem. Så ringede vi atter en gang og sagde at nu måtte de sgu komme og hente deres lort selv, hvis de ville have det, for vi agtede ikke at sende flere af deres pakker tilbage eller betale for ting vi ikke har bestilt. De har sendt flere rykkere og vi sendte forleden en e-mail om at de må hente deres pakke hvis de vil have den (den er uåbnet).

Nu har jeg så lige i dag fået et brev fra inkasso på 884 kr og jeg er bare SÅ tosset for de truer med at melde mig til RKI som dårlig betaler.

Jeg vil nu høre om nogle af jer har været ude for det samme med Homeenter? Og om det ikke er rigtigt at det er dem der sidder med aben, når de ikke har en kvittering på at jeg har bestilt deres varer?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  HOMEENTER SVINDEL - HJÆLP!
  • #1   9. jan 2009 ej det sku da virkelig træls !!

    hmm ved ikke hvad du skal stille op desværre ?
    mvh


  • #2   9. jan 2009 Kan det være nogen der har kan i en dårlig joke?

  • #3   9. jan 2009 sorry men jeg troede der stod homoenter :I
    ja prøv og ring måske (:


  • #4   9. jan 2009 ej. jeg er medem, frivilligt medlem. melder mig også ud af dem. gider egentlig ikke have deres film.
    men har aldrig haft problemer med dem.

    jeg har dog prøvet med noget der hedder "godmund". jeg takkede nej tak, til at blive medlem ved dem. og 2dage efter fik jeg en pakke fra dem, med noglemintpastiller og et fnt brev, hvori der stod at de var glade for, at få mig som medlem osv. osv.
    jeg sendte og tilbage og sagde at jeg ikke var medlem. de sagde det var en fejl, men 3-4 uger efter gentog det sig. denne gang beholdt jeg pastillerne og regningen røg i skralespanden. har aldrig hørt fra dem siden. hehe.


  • #5   10. jan 2009 Har også haft modtaget film fra dem... Meldte mig ud men blev ved med at modtage film fra dem, ringede og brokkede mig, men stadig kom der film... De fattede en hentydning da jeg begyndte at smide filmpakken tilbage i postkassen med "adressat ukendt" på... Utroligt at de er så kundehungrende, og det er jo ikke ligefrem god reklame på den måde...

  • #6   10. jan 2009 uha.. Dem har jeg også døjet med ! Ringede også til dem flere gange fordi de blev ved med at sende alle mulige lortefilm.. Var med i en Konkurrence engang og vandt en gratis film fra dem, og pludselig blev de ved med og sende og sagde at jeg var medlem :S

  • #7   10. jan 2009 Skriv til dem at du udbeder dig dokumentation for din indmeldelse.

    Hilsen Helle


  • #9   10. jan 2009 Tak for svarene alle sammen. Jeg har søgt på nettet omkring både homeenter og alektum inkasso og er nu blevet en del klogere.
    Alektum Inkasso har jo som sagt truet mig med at melde mig til RKI, men Alektum Inkasso er slet ikke godkendt af RKI og de har intet samarbejde med dem overhovedet. Jeg kan se der er mange andre der står i samme situation som mig og nogle af jer. Det har sågar været i forbruger programmet "Kontant" på dr1. Link:
    http://www.dr.dk/DR1/kontant/2008/11/25110051.htm

    Så jeg har bare tænkt mig at sidde deres krav overhørig.

    Man kan forresten også se på trustpilot.dk, at det er et firma der overhovedet ikke anbefales (Homeenter).

    Sikke en måde at drive "forretning" på. Ej det gør mig virkelig gal.


  • #10   10. jan 2009 kunne lige se du har fået brev fra Alektum inkasso.

    det har jeg også næsten lige fået. jeg skulle have købt en bog der omhandler ældre kvinders krop.?!

    samme dag, som jeg fik brev fra dem, så jeg i fjernsynet at det var et svindel firma.
    jeg sendte et anbefalet brev til dem, hvori jeg truede med advokat og presse, hvis jeg hørte mere fra dem. har ikke hørt en lyd. endnu..


  • Saied B
    Saied B Tilmeldt:
    jul 2014

    Følger: 2 Følgere: 1 Svar: 1
    #11   1. jul 2014 hej....

    Min kone er kommet ud for det samme med homeenter og alektum. vil gerne høre hvordan det gik dig med dem osv.


Kommentér på:
HOMEENTER SVINDEL - HJÆLP!

Annonce