452 visninger
|
Oprettet:
hvorfor fatter nogle ikke reglerne?? {{forumTopicSubject}}
De er SÅ få og SÅ simple ved oprettelse af hest, HVORFOR skal folk så absolut brye dem alligevel??
Opret da for pokker et album istedet!!!!
og ja jeg er temmelige irriteret over dette for det viser bare at folk de sk***r noget så højt og helligt på reglerne!! Der r jo en årsag til at HG har lavet de regler...
maj 2005
Følger: 86 Følgere: 99 Heste: 7 Emner: 232 Svar: 2.122
jun 2005
Følger: 19 Følgere: 71 Heste: 2 Emner: 162 Svar: 1.362
dec 2005
Følger: 43 Følgere: 49 Heste: 3 Emner: 152 Svar: 1.388
jan 2007
Følger: 47 Følgere: 36 Heste: 1 Emner: 405 Svar: 3.600
jan 2006
Følger: 27 Følgere: 25 Heste: 2 Emner: 10 Svar: 73
ENIG
jan 2006
JAaah de starter hele tiden nye som omhandler det samme som 2 andre indlæg der er her inde
nov 2007
Følger: 198 Følgere: 166 Heste: 5 Emner: 886 Svar: 3.820
maj 2008
Følger: 90 Følgere: 110 Heste: 5 Emner: 188 Svar: 816
Så er det jo også svært ikke at bryde dem
Men du kan jo være ligeglad, bare du holder dem
nov 2007
Følger: 198 Følgere: 166 Heste: 5 Emner: 886 Svar: 3.820
ja det har du self. ret i... men folk lægger selv op til diskution nogle gange, netop ved at skrive at man er træt af sager:)
maj 2005
Kan godt følge dig. Du snakker om de regler der er med og oprette en hest her inde, og det er sikkert fordi der lige er blevet en hest godkendt som er solgt ved oprettelsen, hvilket den ikke må i følge reglerne.
Og ja det er da lidt træls, og forstår ikke hvorfor folk gør det, hvis de ved det er forkert, men ja det må de tage op med HG hvis de er utilfreds.
Og jer andre... rolig nu... fordi der er en der ikke oprettet et emne i har lyst til og læse, ja så lad være med og gå ind i det og skriv. Emnet her er ikke noget problem som jeg ser det. ´Og hvad så hvis der er oprettet fler af dem, det kan være man havde noget andet man selv ville sige i et forum selv...
jun 2005
Og ja der ville være dødsygt herinde hvis der ikke var noen diskutioner, men på den anden siden kunne vi måske undgå nogle at de negative diskutioner hvis HA'erne engang imellem var lidt mere obs på folk herinde... No offence tøser, men nogle gange er i lige slemme nok til at overse situationer... men dt er bare set med mine øjne...
og nej jeg kan ikke være ligeglad for så dødsygt indbygget er jeg bare ikke..
jun 2005
jan 2006
hehe ej det der har altså ikke noget med noget at gøre....
det kan man jo desværre ikke gøre noget ved, men det kunne blive en evig lang diskution om vi hader de folk osv. mere kan vi jo ikke sige om det.
maj 2005
Det er ikke den store verden, men lille HG. Hvis der ingen var her inde som overholdte reglerne og hjalp lidt til med og sørge for at andre om ikke andet var informeret om dem, ville dette sted da først gå i lort så om sige.
Syntes det er fint i alle skriver, at i kan da være ligeglad og passe jer selv... gælder det samme ikke for jer også, hvorfor overhovedet skrive i dette indlæg hvis man nu skal være ligeglad med det hele... ?
maj 2007
Følger: 84 Følgere: 69 Heste: 2 Emner: 71 Svar: 1.495
- Prøv nu at tænke logisk, der er ALTID nogle der bryder regler. Så'en er det bare, og så må man bare leve med det.
Det gør det i hvert fald ikke bedre af at oprette indlæg, om hvor SLEMT til der.
apr 2006
Følger: 63 Følgere: 89 Heste: 1 Emner: 88 Svar: 3.482
Hvis du nu startede tråden i en pæn og sober tone, i stedet for at himle op, så var du nok ikke blevet korsfæstet efter halshugningen... Men du får nok bare retur på samme måde som du selv taler ??
jan 2007
Følger: 47 Følgere: 36 Heste: 1 Emner: 405 Svar: 3.600
maj 2005
Ja det er der vel også plads til, men dermed ikke sagt at det bare er i orden det helt. Hvis du er så ligeglad med hvordan folk tolker reglerne, hvorfor blander du dig så i denne diskution ...?
Og forum indlæg kan gave en selv om man intet får ud af det andet end og få luft...
jun 2005
Himler heller ikke for så ville du slet slet slet ikke være i tvivl hvis jeg ren faktisk gjorde, jeg understreger blo betydningen af det jeg siger oger er de en kæmpe forskel...
Men som andre siger, hvis i er ligeglade så lad vær med at kommentere på indlægget for så er i i bund og grund ikke ligeglade, og lvyer derfor over for je selv, men det må i naturligvis selvom... og som camilla siger så er det umanerlig sjældent at jeg laver indlæg heridne.. tror jeg har lavet max 10 inlæg siden jeg fik sultan herind for ca. 10 måneder siden....
maj 2005
Hvorfor så ikke reagrer, og gøre noget ved det, det kunne jo være det kunne forbedre stedet ?
jun 2005
lige præcis... og jeg er tlfældigvis typen der rent faktik siger min mening og skriver hvad der passer mig.... g jeg reagere hver gang jeg ser en oprettelse der ikke overholder de sølle 5 punkter der er ved oprettelse af hest...
maj 2005
Det er jo irelevant da der er ingen af os som laver reglerne.
Tænker det er fordi at ved en solg hest kan du jo ikke få nye billeder- og dette er et galleri, og man kan ikke fortælle om kommede ting man skal lave ved hesten- da du jo ingen skal da den er solgt, og det vil så blive en "død" profil uden ændringer så længe den er oprettet...
jun 2005
jun 2005
jan 2006
en pige der lige har fået ny hest, og kun har 3 billeder der er noget værd, og som virkelig gerne vil have den her ind, burde fandme også godt kunne komme her ind uden problemer! eller mener jeg sku folk er ALT for sippede!!!!!
Min mening om det!!!!
apr 2006
Følger: 63 Følgere: 89 Heste: 1 Emner: 88 Svar: 3.482
Jo, i tegnsprog så himler du op. Udråbstegn, store bogstaver og #bip# ord, i en tekst er at himle op. Det har du bare ikke lært endnu :o)
Hvis du omformulerer din tråd lidt, så vil du kunne læse en helt anden tone. Og det ville højst sandsynligt også give lidt andre tilbagesvar.
Du kan selv se forskellen her:
DET ER DUMT !!!!!!!!
eller
Det er dumt.
Hvad lyder pænest ?
maj 2005
Nej men man skal hellere sætte hovedet i en spand og kigge ned i den... ej spøg til side. Det er jo ikke fordi man skal lede efter dem som ikke overholder reglerne, kun for at brokke sig, det tror jeg heller ikke der er snakket noget om. Men når det så sker som i dag ved oprettelsen af den solgte hest, så føler jeg da om ikke andet at man skal sige at det er forkert til hvem end der gør det, da det ikke er altid man tænker over det, og så ikke byde hesten velkommen
jun 2005
har aldrig sagt jeg siger noget til dem... Det med billeder der ANBEFALER hg blot at der er 5.... ikke ande, det er ikke en regel at der skal være 5 derfor bedømmer jeg bare om profilen som den er er god nok med tekt, og er den det så ser jeg intet problem i at byde dem velkommen...
jan 2006
jun 2005
maj 2007
Rolig nu. Hvem siger jeg er ligeglad? - Det hjælper bare ikke at oprette indlæg om det og få folk til at diskutere. Selvfølgelig er det irriterende og folk brude lade vær, men nogle er bare ikke kloge nok til at lade vær. Det er vel også forskelligt hvad man kalder at bryde reglerne.
I reglerne står der at der IKKE må være Copyright på billeder, MEEN der er godt nok mange der har det, det er at overtræde en regl, men den regl er åbenbart ligemeget. Det er kun lide de regler som falder jer ind, der bare IKKE må brydes!. Men det hjælper jo bare ikke at diskutere om det.
jan 2006
jun 2005
Kunne det tænkes t man nogen gange bare har brug for at få luft?? Kunne det tænkes at det måsk var en mulighed i enne her situation??
Kunne det tænkes at min ntention IKKE var at skabe en diskution??
maj 2005
Jeg er rolig igen ... smil =) Jeg har det bare sådan at der er så mange der i det stor hele siger - vend det blinde øje til, det bliver ikke anderledes. Eller det er sådan som jeg forstår det. Men det er jo så netop derfor det aldrig bliver anderledes, hvis alle er ligeglade...
Ved godt at det ikke har den store effect at snakke om det her inde, da ikke alle HG´s bruger er med, og mange sikkert også er ligeglad om de overholder reglerne eller ej, men hvis nu alle gjorde lidt, så er jeg sikker på det ville hjælpe.
maj 2005
Syntes nu det er lidt lunken og sige. Alle burde have et lille ansvar for hvad der sker her inde, og hvad de er med til. Hvis man igen og igen vender det blinde øje, er der aldrig noget der vil blive forandret.
Og hvorfor skriver du her inde, jeg mener hvad fik dig til og skrive i lige dette forum indlæg ?
For mig var det fordi jeg var enig med Den der oprettede emnet. Og også syntes det er fis med folk der byder velkommen til en hest, selv om den meget tydelig er i uoverensstemmelse med HG´s regler.
maj 2007
Undskyld men kan virkelig ikke se hvordan det skulle pårvirke dig så meget?
L.Moltzen .
Det hjælper bare ikke så meget, der vil altid komme nogle nye og bryde reglerne igen. Man kan sige det til de folk der bryder reglerne, men tit er de ligeglad, ellers så meld dem til Admin. Det hjælper ikke noget at oprette enme om hvor irriterende det er.
maj 2007
maj 2005
Ved hvad du mener, og ja dette indlæg bliver ved i det uendeligt, men nogen gang har man vel bare brug for at "råbe" lidt op. Måske man kunne få en enkelt til og ændre mening, eller finde en og snakke med som var enig og følte det samme, og så kunne man få snakket, og det er 9 ud af 10 gange en god ting =)
H U N D E N
Har ikke opfattelse af dette emne blev oprettet for at være betjent så om sige, men mere i fustrasion over at folk tager så let på nogen ting. Men syntes da heller ikke man skal være betjent.
Og grunden til du skrev er netop fordi du har en mening, og det er den jeg saver og høre... ikke din specifikt, men at folk reagere når de ved noget er forkert, og reager når noget er godt. Og det er der ikke altid ret meget af her inde.
Der er blevet skrevt i dette forumindlæg, " du kan da bare være ligeglad" og ja det kan man, men hvis nu folk istedetfor reagerde og skrev deres mening, og hjalp med og få stedt til og køre så ville det give et mere behageligt sted for alle tror jeg. Om hvorvidt reglerne er gode eller dårlige er jo ligefedt da der jo ikke er nogen af os der har skrevt dem, men vi skal da overholde dem, og om ikke andet, ikke fremme at man ignorere dem...
maj 2007
Seriøst hvor slemt kan det være, og det gå da ikke udover jer. Selvom man måske får to personer til at lade vær med at overtræde reglerner, kommer der squ nok to andre og gør det.
maj 2005
Har du hørt om ringe i vandet ?
Nej det er sikkert ikke ligefrem fordi folk siger hov ups og retter sig, men hvis skaber nok opmærksomhed om emnet kan det vaære det kommer. Det er der jo ingen der kan sige, men syntes helt sikket det er forsøget hverd.
Og jamen for hunde da, hvis man igen og igen siger det du skriver i de sidste to linier vil da med sikkerhed aldrig ændre sig. Du kan på den måde ikke overbevise mig om det rette er at lade stå til.
maj 2005
Fedt du er kommet med i dette indlæg. Vi skriver meget det samme hi hi hi, det er cool nok =) Men kan kun sige jeg er meget enig med dig =)
maj 2007
Det kan godt være du mener jeg er af dem "alle andre gør, så gør jeg også", Men så må du jo bare mene det.
Det hjælper jo bare ikke. Der vil squ altid være nogle der overtræder regler, så må man jo bare respektere det.
Så mange gør det altsår heller ikke, her på HG. Kan virkelig heller ikke se hvordan det skulle pårvirke jer så meget. Alle overtræder nogle gange nogle regler, og man har lov til at lave fejltagelser engang imellem. Der er sikkert os nogle af de mennesker i mener "overtræder" reglerne, der måske ikke er helt klar over det, og måske var det ikke meningen de skulle overtræde dem.
maj 2005
Alle har lov til og lave fejl, det er da kun naturligt. Men det er også derfor at det er godt at der så er nogen til og oplyse om de fejl. Så at man bliver klar over det, og så kan man jo ændre det.
Og for mit vedkommende påvirker det mig, da det har en indflydelse på hele HG. Jeg syntes det normal er et cool nok sted og være, men her på den senere tid - 1 år ca er der blevt meget anderledes, og ikke til det bedere, og det er en skam. Jeg ønsker ikke bare og slette min profil, men vil prøve og gøre mit til det bliver ændret tilbage igen.
maj 2005
Det er jo netop det. HG har ændret sig, har været bruger her inde i lang tid, og det er ikke til det bedere det har ændret sig. Syntes alle har et ansvar, da vi bruger her inde er det som gør HG ændre sig, det gælder alle, hver og en. Om hvordan man så forholder sig til det er jo lige netop det snakken går på =)
maj 2007
Vi bliver alligevel aldrig enige.
jul 2008
Følger: 297 Følgere: 299 Heste: 16 Emner: 211 Svar: 4.053
Og ja, HA'er har meget at lave.. Og hvorfor?.. Igen brugerbetingelserne..
Og der bliver NØDT til at være nogle faste regler, for ellers havner det hele i en stor spand blandet landhandel..
jun 2005
Ja altså jeg prøver og gøre mit til at folk er klar over hvilke regler/retningslinjer/brugerbetingelser de har overtrådt, og folk bliver ærlig talt pisse sure og hakker hovedet af en og bander og svovler af en ognu her bliver man kaldt for betjent... ikke fedt, men nuer jeg typen der ikke taget mig synderligt af det fordi jeg holder mit sprog pænt og venligt og derfor føler at jeg har mit på det tørre, og gør fortsat forsøg på at gøre folk opmærksomme på deres "overtrædelser" BEMÆRK i mangel på bedre ord...
hvorfor fatter nogle ikke reglerne??