{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.064 visninger | Oprettet:

Tjek lige mit essay xD {{forumTopicSubject}}

Mit essay om bananen, hvad synes I? Kom gerne med konstruktiv kritik (;

Årh banan, det smager bare så godt. I hvert fald, hvis den er præcis som en banan skal være. Den skal nemlig være helt rigtig, før jeg gider spise den. Den må ikke være alt for hård, men heller ikke helt blød, sådan en ting i mellem. Den må ikke være stødt og brun inden i. Den må heller ikke være grøn, eller helt brun, men en blanding af gul, grøn og brun. Hvis en banan ser sådan ud, kan den næsten kun smage godt.
Jeg spiser banan med tit. Næsten hver dag; i pandekager, men kun med nutella, uden noget overhovedet, i frugtsalat, på rugbrød eller på brød med nutella. Men for det meste spiser jeg den bare ren, uden noget andet ”tilbehør”. Men min favorit er nok enten på rugbrød eller pandekager med nutella og banan. Det smager lige godt afhængig af mit humør.
Når nu jeg tænker på banan kommer jeg tit til at tænke på min veninde, som elsker bananer. Engang gik hun op i gennem stalden, trofast bærende på sin banan. Så går hun op til sin tidligere yndlings pony, Mickey. Han bider ud efter hende, hvor efter hun svarer: Mickey, din abe! Så tager hun en bid af sin banan og går videre. Det så rigtig sjovt ud, og lige siden har vi altid drillet hende med det.
Egentlig så er det ikke kun bananen jeg elsker, men jeg elsker også at åbne bananer. Lige nu har jeg faktisk lige åbnet en. Mumse mumse.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Tjek lige mit essay xD
Kommentér på:
Tjek lige mit essay xD

Annonce