{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
841 visninger | Oprettet:

brækket kraveben {{forumTopicSubject}}

ja nu var jeg så uheldig at falde af igår hesten får ikke sat ordenligt af og får bommene mellem benene og vælter, jeg ryger så af og lander på min skulder, blir så kørt på skadestuen efter lidt tid. får så at vide på skadestuen at har brækket kravebenet og knoglerne sidder lidt forskudt men det skulle kunne gro sammen af sig selv i løbet af tre uger en måned. så ringer de så til mig idag og siger at jeg nok skal opereres hvis min skulder skal blive normal igen pga. knoglerne sidder forskudt...

er det bar surt eller er det bar surt... jeg er bare så træt af det....

nogle der har prøvet noget lignende det samme og der ved hvor lang tid der går før man kan ride og arbejde normalt (arbejder i salgstald)?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  brækket kraveben
  • #1   26. feb 2009 ejj hvor træls for dig

og ja men jeg var jo så heldig at jeg kun fik trykket ribbene og brækkede et men ellers er der ikke sket noget alvorlig med mig =)

• #2   26. feb 2009 Årh hvor surt ;s Jeg brækkede selv mit kraveben for ca. 3-4 uger siden og jeg er lige så småt begyndt og ride og muge igen.

God bedring ;i

• #3   26. feb 2009 men min veninde er på sygehuset nu og har måske brækket noget i foden og hun har gået på de fod i en uge nu og det er først nu de har fundet ud af at der var noget galt med den og hun har jo gået på den en hel uge nu så lægerne tror der er noget der har skubbet sig=(

• #4   26. feb 2009 Jeg har også været faldet af og brækket kravebenet. Knoglerne sad også forskudt, men jeg skulle ikke opereres.
    Der gik 4 - 6 uger før det var i orden igen, og da jeg havde fået slyngen af, sad jeg på hesten igen samme dag (: Så det kommer jo an på hvornår du syntes du er klar igen.

• #5   26. feb 2009 Altså, jeg kender en der også faldt af hesten i spring - og han fik at vie at det var brækket hans kraveben men om en 3-uger kunne han ride.
    Så finder de så ud af at det er knust, og han skal gå med slynge og havde indopereret et eller andet.
    Det var i start August, og det er først her start Januar at han begyndte at ride stævner igen / springe sådan rigtigt.
    Altså, det første stykke tid må man selvf. slet ikke ride, og så starter man langsomt op.
    Mener man kan skridte efter cirka en måned til 1½, men er ikke sikker smiley

Rigtig god bedring og søde tanker herfra smiley

• #6   26. feb 2009 Men se det positive i at de trods alt ringer igen,fordi de er i tvivl.
    Når du måske skal opereres er det jo for at undgå varige mén af skaden.

Kommentér på:
brækket kraveben

Annonce