{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
331 visninger | Oprettet:

Lucas. {{forumTopicSubject}}

Jeg ved virkelig ikke hvad jeg skal mene om den dreng.

Jeg syntes han er frygtelig arrogant, selvglad, selvfed og dårloig til at synge ... tror jeg?

Den første gang,( Liveshow) Sang han den mest fantatiske version af en sang der er meeget svær at synge. Så der var jeg vild med ham. Men da Claus røg ud i stedet for ham, blev jeg sur! Han havde sunget af L*ort til og kunne ikke udtrykke sig ordentligt. Claus derimod, var fantastisk til sidst. Den næste gang var værre og der kom han ikke engang i farezonen! IDag synger han også godt, godt godt!!! Han irritere mig gevaldigt for ved ikk hvad jeg skal mene? !!!!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Lucas.
  • #1   6. mar 2009 kunne ik være mere enig ;p
    jeg synes mohamed skal vinde.
    hvis han ikk vinder bliver jeg sur smiley

• #2   6. mar 2009 Tager fra interview med Lucas:
    <i>Lucas mener selv at han er blevet misforstået i X Factor, hvor flere har fået det indtryk at Lucas er arrogant.

- Selvsikker bliver hurtigt til arrogant. Og arrogant bliver hurtigt til egoist. Og så har man pludselig den etiket på sig. Men det er tarveligt, siger Lucas til B.T.

Han vil dog gerne indrømme, at han ikke er som gennemsnittet.

- I forbindelse med X Factor er der mange, der siger, at jeg ikke skal tro, jeg er bedre end andre. Men det, synes jeg, er noget fis. Jeg er kommet ret langt i det her, og det skyldes, at jeg er bedre end mange andre. Men det betyder ikke, at jeg er mere værd end andre. For ingen er mere værd end andre. Men det kan nemt misforstås.</i>

Jeg synes personligt han er et SUPER menneske, sådan et jeg godt kunne tænke mig at bruge min tid på. For han virker som en der ved hvad han kan, er stolt af det, men samtidig så prøver han ikke at prale med det, han ved det, og vil ikke skjule det. Han hviler i sig selv.

• #4   6. mar 2009 lukas er så røv elendig.. han kan ikk ramme en tone

• #6   6. mar 2009 Jeg er sur over han ikke røg idag, jeg kan ikke dåje ham smiley

• #7   6. mar 2009 Vi har alle hver vores menning. smiley
    Men jeg bliver rigtig ireteret på dem som siger han synger falsk. Dommerne har arbejdet med musik i mange år og de sender nok ikke en videre som er så dårlig somk i synes han er. Han er ikke min favorit men dommerne har mere forstand på musik en så mange andre. Selvom det godt kan være at det var forkert af Blachamn i sidste uge, så ved de alligevel meget om musik. smiley Ved godt at der ikke er nogle her der har sagt at han synger falsk men det har så mange andre. smiley

• #9   6. mar 2009 Jeg er helt vild med ham, og så længe han holder i det program, er jeg glad smiley

• #10   6. mar 2009 Jeg kan godt lide hans london-engelsk, og den måde han kommer ind på scenen på - helt stille og roligt :b

Kommentér på:
Lucas.

Annonce