{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
366 visninger | Oprettet:

DEBAT: Udstemning af brugere {{forumTopicSubject}}

Synes efterhånden, der er en del, der 'misbruger' det, at stemme andre brugere ud, fordi vedkommende ikke lige har samme mening, eller laver noget, der ikke helt passer til éns kram. Vi har alle lov til at være her, og hvis man en sjælden gang svarer useriøst på en anonnce mest fordi man er nysgerrig, skal der vel også være plads til det, eller?

Grimt sprog, mobning o.s.v. er gyldig grund til at lægge en udstemning af vedkommende, men bare fordi man f.eks. lægger et nysgerrigheds-spørgsmål på en anonnce har man da ikke ret til at stemme vedkommende ud. Det synes jeg er misbrug. Har nemlig lige været inde på en anonnce, hvor der stod med store bogstaver, at hvis man ikke er seriøs, når man svarer, bliver man stemt ud.

Kan godt se det irriterende ved kun at få useriøse svar, og jeg vil da også blive grundigt irriteret, hvis det var mine anonncer, men ligefrem at stemme brugeren ud, vil jeg da ikke gøre. Der kommer jo f.eks. også useriøse svar på HN, og der kan man jo ikke stemme en bruger ud.

Hvad skal der til, før du vil stemme en bruger ud?

Lad os holde denne debat i en pæn og sober tone, så vi undgår mudderkastning.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring 750 kr.
  • Ophængning af 3 lamper 600 kr.
  • Rengøring 450 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Fastgørelse håndvask m.v 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  DEBAT: Udstemning af brugere
Kommentér på:
DEBAT: Udstemning af brugere

Annonce