{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
433 visninger | Oprettet:

Hvordan tager jeg på?? {{forumTopicSubject}}

Hejsa!
Ja, nu skal der altså ske noget!!
Jeg er en pige på 17 år, der altid har ligget til den meget slanke side... har faktisk næsten altid været ulækker tynd, og har virkelig kæmpet for at holde vægten oppe. Jeg har altid spist utroligt meget, været glad for fed mad/chips/popcorn osv, men tager bare ikke på af det. Først da jeg blev omkring 14 kom jeg op og veje det, jeg skulle sådan nogenlunde, men!

I sommers blev jeg opereret i halsen, hvilket betød at jeg tabte mig omkring 6 kg fordi jeg næsten ikke kunne spise noget. Bagefter skulle jeg gå på en streng kur, hvor jeg bl.a. ikke spiste noget der indeholdt fedt. Alt dette har gjort, at jeg stadig vejer i underkanten af det jeg skal. Skulle helst gerne veje 4-5 kg mere, men kan bare ikke tage dem på.

Så, nogle med nogle gode råd om hvad jeg skal gøre for at tage på? Vil ikke have svar om at jeg skal spise en masse slik, for det hjælper ikke, og er heller ikke interesseret i at leve usundt!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvordan tager jeg på??
  • #1   21. mar 2009 Sund mad, regulerer kroppen så du vil kunne tage på. Jeg har taget ca. 10 kg. på over 2 år. Pastaretter med grønsager og kød er gode. Jeg slap ikke helt det usunde og det behøver man heller ikke, jeg spiste bare masser af pastaretter og sunde madretter til frokost og så normal aftensmad.
    Men træn lidt samtidig med, når du er begyndt at tage på ellers sætter det sig bare på maven og numsen.


  • #2   21. mar 2009 Jeg er præcis som dig! ELSKER fed mad, slik osv. og alle mine veninder siger altid "det så snyd du ikk skal tænke på havd du spiser!" men jeg vil hellere have det sådan hvor jeg skal passe på - for jeg er ALT for tynd!
    - jeg var til lægen for ca. en uge siden fordi jeg ikke vil være tynd mere. men det eneste hun sagde var "det ligger til din familie, så der er ikke noget at gøre." hm, jeg tog så fat i min bror som er uddannet fitness instruktør. han sagde, at jeg sku begynde at styrke træne, og han har så skaffet noget pulver til mig. det er noget man blander op med mælk, og så er det som et helt måltid. det skal jeg så drikke 2-3 gange om dagen + det normale mad. så jeg får dobbelt så meget mad som normalt, jeg indtager så bare halvdelen ved at drikke det der pulver. og så træner jeg styrke træning, så istedet for at tage på i fedt, tager jeg på i muskler. altså, jeg vil jo ikke være fed. jeg vil bare have former, og lidt større ben osv. for det er noget jeg tænker meget på i hverdagen.
    Så, nu prøver jeg den her "protein-sunde" kur og ser om det virker - men det regner jeg med! .)


  • #3   21. mar 2009 - ellers siger de fleste, at du skal spise varrieret ja. men det er svært for bla. mig da jeg er ekstremt kræsen hvilket jo også påvirker min krop og dens vægt. jeg spiser f.eks. ikke bøffer, rødt kød osv. det eneste ejg stort set spiser er kylling, laks, kalkun, og sådan nogle ting. kan ikke klare de der bøffer hvor der bare er blod ud over det hele, eller bare hvis de er røde. syntes det er så klamt, men det er jo også noget man skal spise hvis man vil tage på i fedt.

  • #4   21. mar 2009 Tusind tak for jeres råd, kan sagtens bruge endnu flere smiley

Kommentér på:
Hvordan tager jeg på??

Annonce