{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Gymnasium og to heste?
  • #2   26. mar 2009 Min søster går på gymnasium, og hun har 1 hest. Hun har da selvf. mange lektier for, men det kan lade sig gøre hvis man er hurtig og flittig, men så må hun også slække lidt på venner og fester.
    Tror man skal have heste hjemme for at kunne klare det, så man kan ride når man vil, og om aftenen,

• #3   26. mar 2009 Jeg afsuttede gymnasiet i 08 med 2 heste ved siden af...
    Det gik fint, men man skal vide der kommer perioder med mange lektier og store opgaver, så der vil ikke altid være lige meget tid til hestene. Tror dog det handler meget om planlægning af priotering... Men nemt bliver det ikke. Havde heldigvis masser af hjælp så hestene blev redet hver dag, ellers kunne jeg ikke have nået dem begge...
    Udover det vil jeg lige sige at de 3 år i gymnasiet bare har været alletiders især når man er gået ud og kigger tilbage smiley

Held og lykke....

/Christina

• #4   26. mar 2009 Det kan lade sig gøre, men det er hårdt, og du ville komme til at undvære en masse af det sjov dine klassekaerater laver. Og så kan du måske godt komme til at føle dig lidt udenfor i klassen...

• #6   26. mar 2009 Du kan jo også udlåne hesten, hvis du føler du ikke har tid nok. Så behøver ud ikke skille dig helt af med den. Du kan jo altid se hvordan det går.

• #7   26. mar 2009 jeg går på gym i 2.g, og jeg har 6 heste, 50 marsvin, 7 katte, 1 hund, 2 deguer, 2 kaniner og 4 fisk smiley

- det er skiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiide hårdt, og til tider helt uoverskueligt, men med en god studievejleder, en god opbakning hjemmefra og så lige et netværk af venner man kan bruge tid med i gym, så skal det nok gå.

Bare klø på!

• #9   26. mar 2009 Står selv i sådan et problem..

Lektierne kommer meget i perioder, sådan en er jeg i lige nu, og det er virkelig svært at klare 3 afleveringer + 2 hest. Jeg prøver at få det hele til at hænge samme, men i disse perioder rider jeg kun 3 gange om ugen..

• #10   26. mar 2009 Jeg må erkende at jeg ikke har meget tid !!

hvis det er nogle tidskrævende heste du har, skal du overvejer det meget..

• #11   27. mar 2009 Tak for alle jeres svar. smiley

Tror jeg vil forsøge mig med gymnasiet efter 9. smiley Og tror godt jeg kan få en hverdag til at hænge sammen, ud fra det i skriver. Joy står nemlig bare på en gård og er pensioneret, så ham behøver jeg ikk bruge flere timer på hver dag. smiley

Men man har vel stadig god tid i weekenderne? Evt. til stævner og sårn? smiley

Kommentér på:
Gymnasium og to heste?

Annonce