{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
365 visninger | Oprettet:

bedækning eller ej ? {{forumTopicSubject}}

ihh jeg har før tænkt på at få mille bedækket før bare for at hun kan få et føl og nu har min ridelære lige skrevet at hun vil lade sin super lækre unge friser bedække til 1000kr og de står det samme sted så skal ingengang sørge for transport C;
ville i gøre det?
hvor tidligt kan en hingst entlig gøre dét ?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  bedækning eller ej ?
  • #1   9. apr 2009 Vil du have en friser oven på en fjordhest? Er det ikke et lidt sjovt mix? xD

• #2   9. apr 2009 jo det har du nok rat i ..
    det kunne være jeg skulle lave et andet indlæg om hvem der har fjordhest/friser blandingXD

men det er vel en god mulighed når det bare er for at hun skal have et (ikke seriøst) så jeg ikke skal til at bøvle i kørsel og det

• #4   9. apr 2009 LOTTE-skypebande: når jeg siger det er bare for at hun skal have et føl er det fordi jeg tænker at hvis jeg nu engang vil have hun skal "avle" så er det jo træls hvis hun slet ikke har "øvelse" i det og hun så ikke kan /: håber du forstår hvad er jeg menerC:

• #5   9. apr 2009 men hvor gammel skal en hest være for at bedække?

• #6   9. apr 2009 Fuldstændiog fjoget. Der er så mange blandinger i forvejen, og de er så svære at få solgt.. De ender bare gos en ejer, der ikke passer sine dyr alligevel.
    Og fuldstændig tåget grundlag, som Lotte siger.. Der er rigtig mange ældre hopper som er førstegangsfødene, uden problemer.. Lad dog vær

• #7   9. apr 2009 Hvor underligt at folk har så travlt med at rakke ned på andres meninger og holdninger i stedet for at svare på det der bliver spurgt om. Desværre kan jeg ikke svare dig på dine nu 2 ens spørgsmål, men vil anbefale dig at lægge emnet ind under forumet "avl". Der skal der nok være nogen der ved noget.

• #8   9. apr 2009 Lene P: ja det vil jeg prøve, men synes entlig selv det lyder som en dum ide nu /:

• #10   9. apr 2009 katherina T -- lad ikke dine meninger ændres af hvad andre mener om dem. Hvis du gerne vil have din hoppe bedækket af en frieser, så gør det !!
    mit motto er: Intet er umuligt, for den som har viljen i hjertet. Med andre ord... Vær dig selv, og vær stolt af det..
    Pøj pøj med det hele

Kommentér på:
bedækning eller ej ?

Annonce