{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
707 visninger | Oprettet:

Hold kæft hvor er jeg sur! 7000,- :S:S {{forumTopicSubject}}

Nu skal I simpelthen høre min historie!

Min veninde (Sofie) og jeg var nede i stalden for ca. 2 uger siden. Sofie har lige haft halvpart på en hest i stalden, Balou, men "sagde op" da hun syntes, det var for dyrt. Nu hjælper hun bare lidt til, ordner hans boks nogle gange og rider en tur - altså uden at betale.

Denne gang skulle hun også ordne Balou. Ejeren - lad os kalde hende Olga (det hedder hun ikke xD), en dame på ca. 60 år - havde ikke spande med foder stående til Balou, og Sofie og jeg syntes, det ville være synd for ham hvis han ikke fik mad pga. det. Olga havde lige købt nyt foder, som blev leveret til stalden, og Sofie og jeg slæbte de 3 poser ind i foderrummet. Da vi skulle til at hælde poserne på Olgas fodertønder gik der hul på en af dem, en med roepiller. "Fuck," tænkte vi, vi ville jo ikke have, at alt hende foder blev ødelagt pga. mus eller fugt. Så pligtopfyldende som vi er (:P) hældte vi med møje og besvær alle roepillerne over i en anden, gammel fodersæk. Så fyldte vi Balous spande som de skulle fyldes, og tog hjem.

Olga ved åbenlyst ikke særlig meget om heste, og det er på Balous bekostning. Hun giver ham havre og foder ham uhensigtmæssigt, hvilket har medført kolik engang. Det er bare ikke sådan lige at fortælle hende det, for hun vil ikke lave det om. For et par dage siden kom jeg op i stalden, og så at der på whiteboarded stod, at Balou havde haft forstoppelse, var blevet skyllet igennem i 1½ time, men var overlevet. Jeg havde sådan set næsten gået og ventet på, at noget lignende ville ske - ærgeligt, men det er der ikke noget at gøre ved!

For et par timer siden ringede Sofie oprørt til mig. Hun sagde at Olga havde ringet til hende og havde sagt, at det hele - Balous forstoppelse og en dyrlægeregning på 7000 kr. - var Sofie og min skyld. Hvorfor? <b>Fordi vi havde hældt roepillerne over på en anden sæk, hvor der ikke stod, at de skulle blandes op med vand!!!!!</b> Da jeg fik det at vide var jeg ved at falde ned fra stolen. HVEM i alverden bestiller roepiller uden at vide, at det skal blandes op med vand?! Seriøst, det er jo sådan noget, man lærer i <i>rideskolen</i>, at roepiller endelig skal blandes op med vand, fordi de udvider sig sindssygt meget! Der er endda MANGE i stalden, der bruger roepiller, som hun kunne have spurgt! Jeg er simpelthen bare vildt oprørt, for det første fordi hun har givet sin hest roepiller uden at bløde det op med vand, og for det andet fordi hun skylder skylden på mig og Sofie, og vil have, at vi betaler dyrlægeregningen på de 7000!!!

Hvad sker der?! Sofie og jeg gjorde en god tjeneste for Olga (vi kunne have ladet være), sikke en tak :S... og fanme nej om jeg, og Sofie, vil betale hende en krone!

Arggh, jeg måtte bare af med min arrighed! Hold kæft hvor er jeg sur - det kan man da bare ikke tillade sig?!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hold kæft hvor er jeg sur! 7000,- :S:S
Kommentér på:
Hold kæft hvor er jeg sur! 7000,- :S:S

Annonce