{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
321 visninger | Oprettet:

Dårligt tilpasset sadel? :/ {{forumTopicSubject}}

Nu har jeg fået af vide fra nogle forskellige venner, at de synes min kombi sadel ligger dårligt på min pony.. Udover den måske er tilpasset ham dårligt, ryger den meget frem på ham, når vi rider, hvilket jo forstyrrer vores ridning, og ham! Da jeg købte ham hørte sadlen med ham, så det virker lidt underligt at den så ikke er tilpasset ham... Jeg vil gerne ha' én klog dame jeg kender ud, og vurdere hvordan den ligger på ham.. Men det er bare træls hvis jeg skal til at købe ny sadel smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Dårligt tilpasset sadel? :/
  • #1   10. maj 2009 Hvis du får en sadelmager ud der tager sadler i kommission kan du være heldig at du kan bytte den lige over eller få det samme for din som du skal give for en ny. Bare fordi den passer din pony dårligt betyder det jo ikke at det er en dårlig sadel.

Hestens muskler kan have ændret sig fordi du rider den anderledes en tidligere ejer og så er det ikke sikkert sadlen passer mere... Sådan går det ofte...

• #2   10. maj 2009 det er langt fra alle der får deres sadler tilpasset 110% til deres heste.

Men hvis den ryger frem på den, så ligger den IKKE rigtigt, og I skal have en sadelmager ud.
    Men i de fleste tilgfælde kan sadelmageren stoppe den om, så den kommer til at passe.

• #3   10. maj 2009 Hvis sadlen ligger dårligt, skal den bare skiftes. Min hest er blevet meget mere fri og afslappet under ridningen, efter vi købte en ny sadel og Torben var ude og rette den ind til ham - det er virkelig pengene værd at få sin sadel tjekket efter.

• #4   10. maj 2009 Ja, jeg kender også en jeg lige vil spørge. Jeg siger ikke at sadlen er dårlig. Jeg mener at den er dårligt tilpasset nu. Tak for hjælpen smiley

• #5   10. maj 2009 det kan jo være han har fået en anderledes bygning, de skifter jo fra rytter, efter ridningen (;

Kommentér på:
Dårligt tilpasset sadel? :/

Annonce