{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
787 visninger | Oprettet:

Jeg er bange .. {{forumTopicSubject}}

Jeg har simpelthen lige brug for at komme ud med det her ..

I denne og sidste uge er der en dreng på prøve i min klasse.
Den første dag han kom, sad han og overhørte en samtale min veninde og jeg havde om en af vores veninder, som var blevet gravid men netop havde fået tid til en abort.
Vi snakkede en del om det, og han fik så vist et indtryk af os, som nogen der "Er tidligt ude, og går i seng med alle" eller sådan noget ..

Nå, men det er ikke særlig relevant ..
Torsdag aften sidder jeg og diskuterer med ham ..

http://hestegalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?msg_ID=454103

Næste morgen da jeg kommer i skole løber jeg ned og sætter mig hos min veninde (Alle sad i et stort rum, da der var samling for hele skolen)
Nå, men hun fortæller mig så at:
Han havde siddet og snakket med drengene fra klassen, om at han ville gøre mig rigtig sur fordi "jeg er så sød når jeg er sur". Så havde han sagt at han ville gøre mig sur ved at knalde mig, som han så smukt udtrykte det ..
Jeg fik efter samlingen flere detaljer af min veninde, og får så at vide at han havde sagt at han ville gøre mig rigtig vred ved at knalde mig .. Hun havde så sagt:
"Det skal der ligesom to til, ikke smarte?"
"Haha .. Det skal du nu ikke være så sikker på! Jeg har mine metoder.." Sagde han så..
"Voldtægtsmænd!" Siger hun så, fnyser og går væk ..

Hun fortæller mig det, og jeg går hen til drengen og siger
"Hør her! Jeg har INTET imod at folk har forskellige holdninger, eller at nogen udtrykker dem på så latterlig en måde, som du gjorde. Ej heller at du kun tænker på dig selv. Men du kan godt glemme ALT om at komme i seng med mig!" Sagde jeg og gik ..

Pludselig blev jeg vildt bange, fordi han bare grinte og fnyste som svar ..
Jeg fik så sammen med min veninde fortalt min lærer det, men idet jeg fortæller hende det bryder jeg fuldstændig sammen i gråd ..
Jeg taler lidt med hende om det, hun støtter mig osv.

Der bliver så talt med hans forældre og alt muligt, og han skriver så til min veninde alt muligt om at han "Virkelig gerne vil være gode venner igen, og at han risikerer at blive smidt ud hvis ikke han forberedrer sig" osv.
Han skriver til mig flere gange, om ikke nok jeg vil tilgive ham for det var "jo bare for sjov"..
Jeg svarer til sidst blot
"Lad venligst være med at sende mig flere mail eller venneanmodninger. Jeg ønsker ikke kontakt med dig." (Facebook)

Har så heldigvis ikke hørt mere fra ham på Facebook siden, men så igår på skolen tog min lærer mig og ham ind til side, og ville "Bare lige sikre sig at alt var godt igen" Eller sådan noget .. Jeg sagde at jeg intet havde at sige, for jeg kunne virkelig ikke se hvad jeg skulle sige ..

Problemet er at jeg kan mærke at jeg er vildt bange ..
Jeg kan simpelthen ikke sove, og er begyndt hele tiden at se mig bagud når jeg går på skolen ..
Dette skyldes måske at der sidste efterår var en meget fuld gammel mand, som greb fat i mig og kom ret tæt på ..

Jeg ved godt jeg er latterlig for drengen er jo kun 13, og selvfølgelig sker der ikke noget på skolen ..
Men kom bare til at tænke på alle de skoleskyderier der har været ..
Hvis man ser på sagerne, så har der jo faktisk i hver eneste sag været sådan at de unge/børn har skrevet på Bl.a. Facebook ting som "Nu skyder jeg dem" osv.

Er virkelig bange.. Jeg plejer udadtil at være en virkelig stærk og selvsikker person, men her der må jeg simpelthen indrømme at jeg er bange ...


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Jeg er bange ..
  • #1   3. jun 2009 rooooolig nu, det der har altså været en slem joke.

  • #2   3. jun 2009 Ja det ved jeg også godt ..

    Jeg ved bare virkelig ikke hvorfor, men er virkelig bange ..

    Havde simpelthen bare brug for at komme ud med det..


  • #3   3. jun 2009 Han lyder da ik for klog med hensyn til det i diskuterede om afrika ! Føj..
    Men ja, kan godt forstå du er bange, men jeg tror han har fået lidt respekt for dig, efter det du sagde til ham hvilket jeg synes er helt vildt cool gjordt af dig, sørg for at hav en mobil på dig hele tiden, nu når du er så bange.
    Bare slap af smiley Jeg tror ik der sker dig noget!!


  • #6   3. jun 2009 Det kan jo være han er nervøs for at komme i en ny klasse?

  • #7   3. jun 2009 Han har vist noget ADHD, men jeg kender en del til sygdommen og kan ikke se hvordan det kan have med det at gøre?

    Ja, jeg ved godt der ikke sker noget .. Det irriterer mig også jeg er så svag ...

    Han har bare ikke rigtig været røvslikker agtig overfor mig ..

    Han sendte mig denne besked, men det passer slet ikke for der er flere der har hørt ham sige det ..

    Omkring de rygter der har været om at jeg gerne vil i seng med dig, så vil jeg bare sige at det var Anders der kom med den kommentar, derefter troede Klara at jeg ville i seng med dig. Jeg har ikke på noget tidspunkt sagt noget som helst vedrørende det, og heller ikke tænkt det.

    Og omkring det med mine argumenter, egentlig så er det lidt latterligt, men en million er for de fleste mennesker rigtig mange penge når de er unge voksne, derfor vil jeg ikke sende mange tusinde kroner derned, men jeg kunne da godt finde på at sende en lille smule nogle gange om året.
    Jeg er overbevist om jeg har sagt det på en dum måde der er blevet misforstået med at de bare kan dø fordi de får en regnskov, men det var slet ikke det jeg mente, jeg mente bare at med at de får en regnskov vil de have større muligheder for eksport og dermed også vil kunne tjene penge.

    Jeg ved ikke om du vil blive træt af den her besked, bliver sur på mig eller med lidt held tilgiver min misforståede opførsel, men hvis det er muligt vil jeg gerne bede om tilgivelse og at spørge om vi kunne blive venner igen.

    Med Venlig Hilsen
    Jacob


  • #8   3. jun 2009 hm det tyder da på at han vil gøre der godt igen, og det virker ikke som om han vil skræmme dig !
    Meen jeg er stadig ikk enig med ham, med hensyn til det med Afrika XD


  • #9   3. jun 2009 Synes nu han lyder til at være en rimelig fornuftig og moden 13 årig, ud fra den besked du lige har postet.
    Synes ikke på noget tidspunkt han egentlig har truet dig med noget som helst.
    Tror hele dette drama er noget dig og dine veninder har blæst op, uden egentlig at se på hvad der virkelig skete.
    Det var din veninde der nævnte voldtægt, ikke ham. Han kunne jo bare have ment at han var god til at overtale piger, men jeres tanker fløj direkte til voldtægt.

    Anyways, tag den med ro, og brug jeres tid og energi på noget mere fornuftigt smiley


  • #10   3. jun 2009 Nej du har ret ..

    Haha er jeg heller ikke xD Jeg keglede fuldstændig ud ;O Plejer altså at kunne beherske mig og argumentere godt xD


  • #11   3. jun 2009 Det lyder faktisk som om han gerne vil være din ven smiley

  • #12   3. jun 2009 Tænker 13-¨rige på at have sax? o.O OMFG så står verden ikke længere! undskyld mig, men der stod jeg af! det for villdt..
    undskylder med dette indsalg..


  • #13   3. jun 2009 Göbpe- Vittrup 2009-10 .
    Ja det gør det vel ..


  • #14   3. jun 2009 Tror bare han vil være sej, og lyde som om han har penge osv.
    Ingen forældre med ADHD børn ville hyre et barn til at tage sig af dem, i hvert fald ikke til en løn der overstiger de uddannedes.


  • #15   4. jun 2009 For det første en kampe krammer til dig, det lyder virkelig ubehageligt for dig. Jeg tror, bare han har vil virke sej, når han nu er ny i klassen, og ud fra det du har skrevet, lyder det til, det bare er snak.
    For et par år siden havde vi også fået en ny i klassen, og han sagde også en masse ting, som ikke var sande. Dog er det stadig ikke okay, at det er gået ud over dig.
    Hvis jeg var dig ville jeg bare blive væk fra ham, også ikke snakke med ham...Håber at går i orden igen for dig.


  • #16   4. jun 2009 Hejsa tror heller ikke der er nogen grund til at være bange.

    Det kunne jo faktisk også være at han synes du var rigtig sød og han måske er lidt smår-forelsket, men kommer til at spille smart på en temmelig kikset måde. Synes du skal tage en snak med din lærer og ham drengen og få talt det hele igennem. Direkte sige at du blev bange og følte dig utryg, så er jeg sikker på han får rigtig dårlig samvittighed og vil forklare at det på ingen måde var ment som en trussel.

    Synes i hvert fald du skal snakke med nogen om at du går rundt og er bange, for det bliver nok bare værre og værre, hvis du går alene med det.


Kommentér på:
Jeg er bange ..

Annonce