{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
595 visninger | Oprettet:

ny svigermor {{forumTopicSubject}}

Forrige mandag gik min svigerfar fra sin kone(min kærestes stemor) Han ringte til meg og spurte om jeg kunne passe de to "små" på 8 og 11 hjemme hos mig. Han skulle nemlig hjem fra arbejde og hente campingvognen som skulle til reprasjon.

Senere på dagen sendte han en sms til sin kone og sa at kærligheden var slut og at han ikke kom hjem.

Det viste seg så at han har funnet kærligheden med en ung på på 28 som arbejder på hospitalets apotek hvor han arbejder.

Hun var vist også gift og havde forladt sin mand på samme måde. Nu bor de samen i campingvognen og har været ude og se på småbruk(en lille gård) sammen.

Men nu her på lørdag skal svigerfars ene hest starte travløp og mig og kæresten vil gerne ned og se på løpene den dag. Og self kommer svigerfars nye dame med. Så nu spør jeg..hvordan burde jeg opføre meg på lørdag mod hende? dette er jo ikke noget jeg støtter ham i men sådan er det nu bare...

Forresten så er han 56


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  ny svigermor
  • #1   2. jul 2009 Hvis det var mig, tror jeg jeg ville opfører mig helt neutralt... ikke være overvenlig men heller ikke negativ.

    Men jeg havde nok lige besøgt den første svigermor inden for at se hvordan hun takler det.

    Men jeg ville spille med åbne kort ver for alle parter.

    Held og lykke.
    Hilsen Rikke


  • #3   2. jul 2009 Synes du skal reagere som det falder dig naturligt. Men vær høflig overfor hende, og vær dig selv som normalt. Det er din svigerfars valg, ikke dit og din kærestes. Han er 56, så burde man også kunne træffe sine beslutninger selv.

    Synes dog det er noget umodent at han bare sendte en sms til sin kone, hmmmm..


  • #4   2. jul 2009 Hvordan du skal opføre dig mod hende? Du skal da selvfølgelig opføre dig pænt og sige høflig hej osv... Hvis du ikke bryder dig om siturationen/måske om hende, så bare lad være med at snakke med han, du skal bare være høflig og svare pænt, alt andet ville være uopdragent! smiley
    Held og lykke smiley


  • #5   2. jul 2009 tror kæresten tar det sån helt ok nu..men det gjorde han ikke siste uge.. har spurt han kone(de er jo ikke skilt endnu) om det er ok og det er det.

    igår snakket kæresten med hans far og så sa han..kan i ikke spørre grethe om hun vil med nedover og se på løpet så kan i jo køre en bil.



  • #6   2. jul 2009 Du skal selvfølgelig være venlig og høflig overfor hende smiley I behøver jo ikke være bedstevenner bare fordi du er venlig smiley

  • #7   2. jul 2009 det sier lidt seg selv at man skal være venlig:p , men er nu lidt bange for at det blir lidt trykket stemning.

  • #8   2. jul 2009 ja, der vil nok være en trykket stemning det første stykke tid.

    men det bedste er jo nok bare at tage det stille og roligt og så bare være ganske naturlig, venlig og åben.

    i skal jo stadig snakke med begge parter(kone og mand), så det bedste er jo nok at melde ud at der IKKE bliver taget parti uanset hvad de gør.

    kristina.


Kommentér på:
ny svigermor

Annonce