{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
202 visninger | Oprettet:

Føl og Grime {{forumTopicSubject}}

Ja Dixie som er 4 dage gammel. Skal jo vænne sig til grimen og har øvet med hende siden dag 0, men heridag da jeg ville tage den på hende begynde hun at lave følhop smiley jeg nåede lige at få grimen over næsen på hende og fik armen under hendes hals så hun ikke kunne løbe nogle steder? og så fik jeg grimen på
og hun lavede stadig de små hop og holdt så både lidt fast i grimen og halsen. Hun skulle nødig forbinde mennesker med noget ondt.

Er det den rigtig løsning at holde om hendes hals og tage fat i grimen når hun laver de hop om jeg udemærket ved hun skal lave?

Lidt langt indlæg som jeg håber kunne forstå smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Føl og Grime
  • #1   9. jul 2009 Det kan jo ikke skade - hun skal jo vænnes til det smiley
    Dog ville jeg bare lade hende holde den på, hvis hun går på døgnfold smiley

• #2   9. jul 2009 hun går på døgnfold? efter søndag får hun den på hele tiden, men synes stadig man skal lærer hende at hun kan være fri og sådan.

Du synes godt jeg kan tage fat i grimen og holde hende, dejig at vide smiley

• #3   9. jul 2009 Altså ved ikke om jeg har forstået det rigtigt, men mit føl hoppede også rundt og slog med hovedet når jeg prøvede at få grimen på i starten, men fik at vide at jeg bare skulle blive ved med at prøve at få den på hende. og når hun så havde den helt på så rose og gå væk fra hende, og lade hende løbe rundt med grimen som hun selv ville lidt, og så øge tidsrummet for hver dag. og nu har hun den på hele tiden og der er ingen problemer med at tage den af og på. De skal bare lige vænne sig til den (:

Kommentér på:
Føl og Grime

Annonce