DUMME AVISUDDELER MAND!!! {{forumTopicSubject}}
Aaargh!
Så ligger man her og er faktisk ved, at falde i søvn, eftersom jeg skal ud med reklamer klokken 7 imorgen, og hvad vækker mig så! - Ham den irriterende mand, som kører ud med reklamerne!
Han kommer kørende med fuld fart, stopper så, åbner sin dør og åbner bagsmækken (Stor varevogn), så hans latterlige musik vækker mig (Jeg har ikke engang åbent vindue!!). Så begynder han ellers, at kaste rundt med reklamerne inde i vognen, og bagefter KASTER han dem ud af vognen, og smider dem i en stor bunke FORAN garagen (Har flere gange ringet ind og sagt TYDELIGT, at de skal IND i garagen for ellers bliver de våde!).
Han kunne simpelthen ikke larme mere!!
Jeg havde bedt dem om, at komme med 12 nye bundter, da dem de leverede igår sjovt nok var blevet våde fordi de ikke var lagt IND i garagen ..
Men jeg havde altså ikke bedt om, at blive vækket halv 3 om natten!
Nå, men jeg åbner så mit vindue, og siger:
MIG: Reklamerne der ligger foran garagen skal også med ..
HAM (Ser op): Hvad mener du?
MIG: 12 af de bundter der blev leveret igår er blevet driv våde, så derfor blev du bedt om at komme med nye. Men dem der ligger der og er våde, skal du jo have med igen.
HAM (Går ind i bilen: Det ved jeg ikke noget om .. undskyld hvis jeg vækkede dig forresten!
MIG: Ja du larmer ret meget ..
HAM (Går ind efter sin liste ..) : Der står intet om, at jeg skal tage dem med ..
MIG: Nå, men der står at du skal levere dem i garagen og det har du jo heller ikke gjort. Det er jo også derfor de andre blev våde ..
Men lad det nu ligge .. Bare lad de nye reklamer ligge der, så holder de sig nok tørre til imorgen, men så må du lige tage de andre med ..
HAM: Men jeg har ikke fået noget, at vide om at de skal med, så jeg må ikke tage dem med .
MIG: Nej, men hør nu! Jeg rejser på ferie i næste uge, og de reklamer kan jo ligesom ikke ligge der i to uger! Så kan du da vel tage dem med. ..
HAM: Det må jeg ikke .. Undskyld hvis jeg forstyrrede din nattesøvn ..
Så smækker han ****** dørene hårdt i, og kører larmende sin vej!
AAARGH!!!!
Ringer ind og giver distributionen et møgfald imorgen -.-''
maj 2007
Følger: 26 Følgere: 23 Heste: 3 Emner: 77 Svar: 851
Sådan en *diot!!!
jun 2007
Følger: 152 Følgere: 146 Heste: 3 Emner: 1.085 Svar: 3.795
aug 2005
Følger: 62 Følgere: 65 Heste: 1 Emner: 95 Svar: 797
Og det er virkelig nogle amatører der leverer dem, jeg fik enten altid for mange, eller alt alt for lidt reklamer til at uddele -.-
Få dig et andet job, reklamer er rædselsfuldt!
dec 2006
Følger: 25 Følgere: 24 Heste: 2 Emner: 1 Svar: 17
Virker virkelig som en pain in the ass:):b
aug 2008
Følger: 77 Følgere: 73 Heste: 3 Emner: 98 Svar: 1.883
jun 2009
Følger: 120 Følgere: 109 Heste: 7 Emner: 19 Svar: 98
Du skulle bare have pandet ham ên, eller hvis du havde en hund, pudset den på ham!
Sorry - men sådan noget kan jeg ikke klare- smiler...
sep 2008
Følger: 260 Følgere: 281 Heste: 1 Emner: 402 Svar: 6.283
Mn jeg havde brug for pengene ,.
Nu kan jeg klare mig uden, så jeg siger op på mandag xD
dec 2009
Følger: 112 Følgere: 106 Heste: 8 Emner: 34 Svar: 93
DUMME AVISUDDELER MAND!!!