{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
479 visninger | Oprettet:

kattekilling hjælp!!! {{forumTopicSubject}}

jeg har lige brug for hjælp... jeg fandt denne lillie kattekilling ude på mit arbejde (arbejder på en motorvejs tankstation) og den var helt alene og søgte efter mad... jeg fangede den og kom den i en transport kasse til katte og tog den med hjem.... vores 2 katte her hjemme har taget godt imod den og den hygger sig... den er rigtig kælen og lígger lige nu sammen med mig i sofaen og ser tv... vi har slet ikke hørt hende den lille killing i nat... hun lagt i noget snavne tøg og sovet godt igennem... jeg har lige været ved dyrlæge og hentet noget modermælks erstatning til killinger for jeg vil skyde hende til 5-6 uger... hun har øjne og vejer, 685 gram... hun går selv på bakkken og spiser gerne dåsemad og drikker vand.... men er ikke så glad for det killinge tørkost jeg har købt til hende fra royal caninen....

men hvor gammel vil i skyde hende til....

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle 1 hjørneskab og 1 reol 1.500 kr.
  • Opsætning af lampe i lampeudtag 500 kr.
  • Opsætning af rispapirlampe 650 kr.
  • Fikset automatisk rullegardin 400 kr.
  • Reparation af udendørslys 1.002 kr.
  • Nedtagning af gammelt blikskur 7.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  kattekilling hjælp!!!
  • #1   26. jul 2009 Spørg dyrelægen smiley De ved meget mere om det end folk her inde
    Men held og lykke med den bette.

• #3   26. jul 2009 vil os sige 5-7 der gad min nemlig heller ikk spise tørkost men dåse gad den godt..

• #5   26. jul 2009 Hvis hun vejer 685 gram vil jeg sige, at hun er mellem 6 og 7 uger gammel. smiley Så du kan roligt give hende fast føde... de fleste killinger begynder at spise fast føde i en alder af 4 uger, så du skal ikke blive overrasket, hvis den lille slet ikke vil have sutteflasken. Alternativt kan du give hende lidt modermælkserstatning i en skål... smiley

Hvad angår tørkosten er det jo ikke sikkert, hun er vant til at spise sådan noget... så prøv evt. at starte med at bløde det op i lunkent vand. Måske det vil få hende til at spise det, og så vænner hun sig til smagen, så hun ret hurtigt også begynder at spise det tørt. smiley

Held og lykke med den lille... og SUPER, at du vil tage dig af hende. smiley

Kommentér på:
kattekilling hjælp!!!

Annonce