{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Canada Goose jakke.
  • #4   7. sep 2009 altså nu kan jeg jo ikke fortælle hvad du skal bruge dine penge på. men jeg fortælle udfra mit eget etiske synspunkt ville jeg ade være.. men som svar på dit spørgsmål vil jeg nok anbefale en forhandler eller prøve en jakke af mærket først så du ved hvad du køber. prisen er jo ret peberet og det ville være dumt at bruge dine penge på noget du så ikke kan bruge

• #5   7. sep 2009 Jakkerne er jo lavet, så hvorfor ikke købe dem.
    Undskyld, men dyrene er døde når de bliver sat på jakken.

• #6   7. sep 2009 de er anderledes i forhold til andre jakker, prøv en?

• #8   7. sep 2009 de er faktisk ikke døde, de bliver brugt af 2 omgange. så kan det så videre diskuteres hvorfor en gås lever, vi æder dem jo alligevel. men dette hører til i et andet indlæg. den er skide behagelig og fantastisk til at holde varmen, jeg har holdt varmen i min nok op til - 6 grader, måske lidt mere :).. har selv en, og var så heldig at få den til halv pris, fordi den sportsmaster jeg købte den i, havde ALTING på halv pris. det er altså bare et år siden smiley hehe.

• #9   7. sep 2009 altså nu læste jeg lidt om canada gosse. da de havde 50 års jubilæum og der blev fortalt meget både fra deres side af men også fra andres side af. og det var lige det her jeg fik ud af det.

Canada goose, har eksisteret i 50 år, hvor deres produktion i starten hovedsaglig gik til royal air force.
    grønlænderne fik tidligt øjne op for disse jakke og Grønland indgik et samarbejde imellem disbrutions afdellingen for '
    canda goose om at Canada goose støttede det lokale grønlandske fangere og købte fangernes fangst til en sikker markeds pris.
    Canada goose blev for alvor et populært produkt sidste år efter klimamøde hvor Grønland og indlandsien var i hovedsædet, på mange af det billeder kunne man se lokal befolkningen havde disse jakker.
    på "Goosens" 50 års jubilæum udkom bogen Goose people, hvor i hele samarbejdet imellem Grønland og Goose og samarbejdet med Canada lokal fangere, hvordan det hele opstod da Canadierne og Alaska startede samarbejdet dels for at støtte de fattige lokal fangere og dels for at lave en jakke der kunne holde til fangerns hårde liv og holde dem varme på en behagelig måde.

Samplede fra imuniq

• #10   7. sep 2009 Nu spurgte hun ikke hvad vi synes om jakken men hvilke str og hvordan de er i str ..

Stine Frederiksen . :
    Jeg mener de er en smule store i str. men tror ikke du skal have mere end en small , da de er ret tykke , så den ellers ville komme til at stramme over skuldrene ..
    Det har jeg bare oplevet med dem smiley

• #11   7. sep 2009 ja, tror også small til dig :D.. eller xs, for jeg er M/M, og den er pænt stor :D..

• #12   7. sep 2009 aaaaaaaand here we go xD!

• #13   7. sep 2009 må godt nok også indrømme at det er for dårligt at en bruger stillet spøgsmål og indtil videre har hun fået svar i øst og vest

• #14   7. sep 2009 min bror gjorde det at han gik ned i en butik hvor han prøvede dem, sådan så han fik den rigtigt størelse.. og bestilte det senere fra USA.. smiley

• #16   7. sep 2009 rolig nu, de er vasket smiley

• #17   8. sep 2009 Jeg syntes de er meget normale i størrelsen (:

Kommentér på:
Canada Goose jakke.

Annonce