{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
414 visninger | Oprettet:

optur & nedtur. {{forumTopicSubject}}

wiéh! nu har jeg næsten skrevet en side i biologi. mangler kun at besvare 7/11 spørgsmål nu, og så fordybe mig i et dyr (eller andet) som har noget med savannen at gøre. håber da lidt på et 10 eller 12 tal smiley

men! selvfølgelig skal der ogs være en nedtur ): , min hund lady, er blevet syg igen. hun ligger nede i sin kurv og ryster, og puster helt vildt! s: hun har lidt feber. vi aner ik hvad hun ellers fejler og syns det er synd, hvis vi skal hele vejen ud til dyrlægen, for at få at vide, at det snart går over, for at tage hjem igen - for tøsen er jo 12 år s:

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Shelf units need fixing to wall 650 kr.
  • Varme i radiator - stiften virker ikke 800 kr.
  • IKEA PAX garderobeskab 2.500 kr.
  • Samle to pax skabe uden låger 650 kr.
  • Hjælp af fagmand til tilslutning af nyt komfur (rette kabel haves) 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  optur & nedtur.
  • #1   9. sep 2009 dejligt med biologi, bare det var mig smiley elsker biologi.

jeg kan dog ikke forstå at i ikke tager til dyrlægen med den!
    om ikke så må den jo aflives hvis den ikke har det godt, som du selv skriver, er den gammel.
    men dyrlæge for pokker.!

• #2   9. sep 2009 Synes nu det er synd for hunden, uanset alder, at I ikke køre den til dyrlægen. Det er jo jeres ansvar at den har det godt, også selvom I ikke gider starte bilen for det.

• #3   9. sep 2009 Syntes det er synd, at I ikke tager til dyrlæge!!!
    Hvad med at gøre det bedste for hunden??+

• #4   9. sep 2009 det har ik noget at gøre med at vi ik gider. og hun udviser ingen form for smerte, nærmere muskelsvaghed, eller hvad man kalder det. - derfor venter vi til imorgen med at se hvordan hun har det, og hvis hun har det endnu værre imorgen tidlig, kører vi til dyrlæge.
    og ja, hvis det stod til mig, var hun blevet aflivet for længe siden, men det er jo mine forældre der bestemmer. og hun har haft mange perioder, hvor hun har haft en dag eller to hvor hun bare har ligget i sin kurv hele dagen, og så dagen efter har hun været ude og lege og været godt tilfreds. så s:

Kommentér på:
optur & nedtur.

Annonce