{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
407 visninger | Oprettet:

Nogle som har haft lungebetændelse? {{forumTopicSubject}}

Hejsa jeg ville lige høre dem af jer der har haft lungebetændelse om hvordan i opdagede det og hvordan det føltes?

Jeg er begyndt at have kronisk ømt bryst, gætter på det kommer fra lungerne, har ikke muskelspændinger.
Det er næsten altid ømt, og der kommer tit en stikkende fornemmelse rundt omkring på brystet.
Når jeg ryger får jeg åndenød (er lige stoppet) og smerterne forstærkes.
Når jeg er ude om aftenen og det er koldt bliver jeg også mere øm.
Jeg får sådan nogle "stød" i brystet, ved ikke hvordan jeg skal forklare det. Føles som om mit hjerte slår meeega hårdt og kun én gang. Som om det hopper 5 cm eller sådan noget. Det sker op til 20 gange om dagen ca, nogle enkelte dage er jeg helt fri for det, andre tage plager det mig hele tiden.
Kan af gode grunde ikke komme til lægen idag da jeg er på vej til sverige, men tænker om jeg skulle tage et smut forbi vagtlægen imorgen aften når jeg kommer hjem.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Nogle som har haft lungebetændelse?
  • #1   18. sep 2009 Jeg havde en kold lungebetændelse for et par år siden, jeg kunne ikke forstå at jeg blev forpustet af ingenting, havde dog også noget hoste, men ellers ingen symtomer... Da jeg blev undersøgt af lægen, var der ingen tvivl, han sagde at mine lunger lød somom jeg røg 40 smøger om daagen, men røg ikke overhovedet smiley

Vil tale med din læge hvis jeg var dig... God bedring...

• #2   18. sep 2009 For en del år siden 13 år siden havde jeg dobbelt sidende lungebetændelse. Jeg hostede konstant, startede som normal forkølelse. Havde over 40 i feber, besvimede ved at gå op af en trappe. ingen krafter og kunne ikke spise. Jeg lå syg i ca 2 - 3 mdr. og kan stort set intet huske fra de måneder. Tabte ca 6 - 8 kg sov konstant.

Det var egentlig min mor der hev mig frem og tilbage til læge, fordi hun var sikker på jeg havde lungebetændelse, og til sidst fik hun da også ret i det...

Så ned til lægen, så de kan kigge på dig..

• #3   18. sep 2009 jeg har været rigtig syg de 5 gange, jeg har haft lungebetændelse. Også selvom det har været en kold.
    Jeg har virkelig hostet og hostet og haft det rigtig skidt. Kunne ikke lave andet end sove

• #4   18. sep 2009 mærker det ikke når jeg har lungebetændelse, har så høj smertetærskel at jeg bare arbejder videre... det er kun fordi min kæreste bestiller tid til lægen og sender mig afsted, når jeg hoster kraftigt (-:

Kommentér på:
Nogle som har haft lungebetændelse?

Annonce