Nogle som har haft lungebetændelse? {{forumTopicSubject}}
Hejsa jeg ville lige høre dem af jer der har haft lungebetændelse om hvordan i opdagede det og hvordan det føltes?
Jeg er begyndt at have kronisk ømt bryst, gætter på det kommer fra lungerne, har ikke muskelspændinger.
Det er næsten altid ømt, og der kommer tit en stikkende fornemmelse rundt omkring på brystet.
Når jeg ryger får jeg åndenød (er lige stoppet) og smerterne forstærkes.
Når jeg er ude om aftenen og det er koldt bliver jeg også mere øm.
Jeg får sådan nogle "stød" i brystet, ved ikke hvordan jeg skal forklare det. Føles som om mit hjerte slår meeega hårdt og kun én gang. Som om det hopper 5 cm eller sådan noget. Det sker op til 20 gange om dagen ca, nogle enkelte dage er jeg helt fri for det, andre tage plager det mig hele tiden.
Kan af gode grunde ikke komme til lægen idag da jeg er på vej til sverige, men tænker om jeg skulle tage et smut forbi vagtlægen imorgen aften når jeg kommer hjem.
jan 2008
Følger: 28 Følgere: 25 Heste: 2 Emner: 8 Svar: 575
Vil tale med din læge hvis jeg var dig... God bedring...
okt 2007
Følger: 10 Følgere: 9 Heste: 1 Emner: 14 Svar: 274
Det var egentlig min mor der hev mig frem og tilbage til læge, fordi hun var sikker på jeg havde lungebetændelse, og til sidst fik hun da også ret i det...
Så ned til lægen, så de kan kigge på dig..
jun 2004
Følger: 56 Følgere: 54 Heste: 8 Emner: 329 Svar: 4.202
Jeg har virkelig hostet og hostet og haft det rigtig skidt. Kunne ikke lave andet end sove
mar 2006
Følger: 50 Følgere: 53 Heste: 17 Emner: 357 Svar: 4.804
Nogle som har haft lungebetændelse?